فونیکسریمکسبهتام

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تأثیر مثبت برپایی نمایشگاه عطرسیب در کاهش ترافیک در سطح شهر تهران

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران گفت: تمرکز اقلام مورد نیاز هیئت‌ها در نمایشگاه عطر سیب موجب کاهش ترافیک در منطقه بازار و بورس‌های فروش لوازم عزاداری شده است.

تأثیر مثبت برپایی نمایشگاه عطرسیب در کاهش ترافیک در سطح شهر تهران
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران در مورد نمایشگاه عطرسیب با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر محوریت تفکر سیدالشهدا بود، اظهار داشت: ایام محرم و صفر، ماه‌های خاص است که می‌توانیم از ظرفیت هیئت‌های مذهبی و حال و هوای این روزها در راستای ترویج و تفکر عاشورایی و اخلاق شهروندی گام بلندتری برداریم.

    وی با بیان اینکه شهرداری همه ساله این نمایشگاه را در راستای سیاست های شورا برگزار می کند، تصریح کرد: این نمایشگاه در راستای تروج تفکر عاشورای با حمایت از هیئت‌های مذهبی ایجاد شده که در آن اقلام و مایحتاج برنامه‌های محرم و صفر در قالب یک نمایشگاه در بوستان ولایت در اختیار هیئت ها قرار می گیرد.

    عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به همکاری شهرداری با صنوف برای توزیع اقلام ضروری مراسم های ماه محرم اضافه کرد: این موضوع نه تنها به رونق بازار کمک می کند، بلکه به دلیل تمرکز و تجمیع همه کالای مورد نیاز هیئت‌های مذهبی در این نمایشگاه دیگر شاهد ترافیک در راستا و بورس های فروش این اقلام همچون بازار، مولوی و... نیستیم که این نمایشگاه به صورت غیرمستقیم به کاهش هزینه‌ها و ترافیک نیز کمک می کند.

    قناعتی با بیان اینکه در این نمایشگاه  هزاران قلم کالا با تحفیف حداکثر 40درصد در اختیار هیئت های مذهبی قرار داده می شود، یادآور شد: خوشبختانه شهرداری در این نمایشگاه نگاه ویژه ای به  هیئت های بی بانی و نیازمند دارد و سهمیه ای ویژه برای هیئت های وضع مالی خوبی ندارند که کمک می کنند تا این هیات ها هم رونق یابد.

    وی با اشاره به نقش تربیتی هیات های مذهبی بیان کرد: باید همه سازمان ها و دستگاه ها از این هیئت های مذهبی حمایت کنند تا در قالب برنامه های فرهنگی موجبات ارتقا اخلاق شهروندی  فراهم شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو