فونیکسریمکسبهتام

یازده گاراژ در میدان شوش به مجتمع های تجاری تبدیل می شود

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۵ گفت:‌ یازده گاراژ در میدان شوش بزودی تبدیل به مکان فرهنگی، هنری ، خدماتی و مجتمع های تجاری و پارکینگ خواهد شد.

یازده گاراژ در میدان شوش به مجتمع های تجاری تبدیل می شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از صدا و سیما ، علی اکبر انجمنی در حاشیه مراسم تحویل 50 کلید به صنف اوراقچی برای جابجایی آنها از میدان شوش به خارج از شهر تهران افزود: از سال 69 تاکنون به دنبال انتقال این صنف بوده ایم که اگر شهرداری این کار را دنبال نمی کرد این صنف هنوز در مرکز شهر تهران با تمامی مشکلات حضور داشت.
    وی با اشاره به 11 گاراژ و 800 واحد صنفی اوراقچی که در محله شوش فعالیت داشتند، گفت: مالکیت این واحدها بسیار ارزان بود به طریقی که در قسمت شمالی خیابان فدائیان اسلام یک ملک تجاری متری 100میلیون تومان به فروش می رسد اما در قسمت پایینی ساختمان و در مکان فعلی اوراقچی ها ، ارزش قیمت زمین بسیار پایین است که با ساماندهی این صنف قیمت ملک این محدوده نیز افزایش خواهد یافت .
    همچنین رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه همکاری ما با شهرداری در خصوص انتقال صنف اوراق کننده های اتومبیل از 5 سال گذشته آغاز شده است، گفت: به اندازه انگشتان دو دست افراد مشکل دار و مساله دار در این صنف وجود ندارند اما برخی افراد موجب بدنامی این صنف شده بودند.
    سردار محمدیان با بیان اینکه براساس طرحی که از سال 90 کلید خورد ، 5 اتحادیه و صنف جزو مشاغل مزاحم قلمداد شدند، افزود: در گذشته سهم قطعات حوزه سرقت لوازم داخل خودرو 50 درصد جرایم را شامل می شد اما از زمان همکاری پلیس آگاهی تهران بزرگ با شهرداری در خصوص ساماندهی این صنف کارهای بسیار خوبی انجام شده است .
    وی با اشاره به اینکه جابجایی این صنف براساس توافقات انجام شده در دستور کار قرار گرفت، گفت: این که در محل فعلی این صنف در میدان شوش فضای سبز دیده شود چون ممکن است باعث تجمع معتادان و مصرف کننده مواد مخدر شود به هیچ وجه مد نظر ما نبوده اما با تغییر کاربری این مکان به مجتمع تجاری بسیار موافق هستیم .
    رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با ابراز امیدواری از اینکه این مجتمع های جدید دارای پارکینگ باشند، افزود: در محدوده میدان شوش و به دلیل حضور صنف بلور فروشان و تعبیه نشدن پارکینگ در مجتمع ها و پاساژها شاهد ترافیک و پارک دوبل خودروها در این محدوده هستیم که با احداث پارکینگ این مشکل به طور کلی مرتفع خواهد شد .
    سردار محمدیان با اشاره به همکاری ناجا و شهرداری تهران در زمینه حل مشکلات و معضلات شهر تهران تاکید کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری یکدیگر برای کاهش جرایم و معضلات در پایتخت قدم برداریم .

    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو