فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل تاکسیرانی تهران:

نوسازی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال

عصر خودرو- مدیرعامل تاکسیرانی تهران از نوسازی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال خبر داد.

نوسازی ۱۰ هزار تاکسی فرسوده تا پایان سال
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، میثم مظفر در جشنواره تجلیل از تاکسیرانان برتر گفت: هدف ما از برگزاری این جشنواره نمایش ارتقای عملکرد حرفه ای تاکسی‌رانان است.

    مظفر افزود: وقتی طرز عملکرد یک تاکسیران نمونه به نمایش گذاشته می شود این الگوی مثبت سبب ارتقای فرهنگ تاکسیرانان شده و شان و منزلت اجتماعی این شغل را ارتفا می بخشد.

    وی با تاکید بر اینکه امروز چهار و نیم میلیون نفر مسافر در شهر تهران جابه جا می شوند، گفت: در حقیقت تاکسیرانان به شهروندان خدمت بزرگی می کنند بنابراین رویکرد این جشنواره رویکرد فرهنگی است که ارتقا عملکرد تاکسیرانان و افزایش شان و منزلت اجتماعی آنان را در پی دارد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به تاسیس دانشگاه تاکسیرانی برای آموزش تاکسیرانان گفت: با حمایت شهردارتهران سال گذشته جامعه تاکسیرانی صاحب دانشگاه شدند به طوری که دانشکده علمی و کاربردی و مرکز آموزش تاکسیرانی شهر تهران به آموزش جامعه تاکسیرانی پرداختند.

    مظفر با تاکید بر اینکه این دانشکده تاکسیرانی مورد توجه کشورهای دیگر قرار گرفته است، گفت: امروز ناوگان تاکسیرانی شهر تهران دارای دانشکده حرفه ای است و رشته کاردانی تاکسیرانان حرفه ای در دفترچه کنکور ایجاد شده است به طوری که در حال حاضر تاکسیرانانی که در این شغل فعالیت دارند می توانند از آموزش های لازم ضمن خدمت بهره مند شوند.

    وی با بیان اینکه سال گذشته ٥٣ هزار تاکسیران آموزش حرفه ای خط سفید را گذراندند، اظهار کرد: همچنین ١٨ هزار نفر راننده سرویس مدرسه نیز از این آموزش های تخصصی بهره مند شدند و در حال حاضر نیز دوره آموزشی برای تاکسی های فرودگاه مهرآباد نیز در حال برگزاری است.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران تاکید کرد :مسلما این نگاه آموزش وفرهنگی سبب می شود خدمات بهتری به شهروندان ارائه شود و تلاش ما نیز در راستای این است که در سال های آتی تاکسیرانان با آموزش های حرفه ای و با دیپلم کاردان حرفه ای به ناوگان تاکسیرانی ملحق شوند.

    وی با تاکید بر افزایش سرمایه گذاری در بخش خصوصی گفت :خوشبختانه امروز پلن اقتصادی خوبی برای سرمایه گذاران بخش خصوصی حوزه تاکسیرانی در حوزه ورود خودروهایی کم ألاینده شکل گرفته است.

    به گفته مظفر از ابتدای سال تاکنون ٦ هزار تاکسی فرسوده نوسازی شده و تلاش سازمان تاکسیرانی افزایش این میزان به نوسازی 10 هزار خودرو در ناوگان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو