فونیکسریمکسبهتام

سرعت بالا و رانندگی بدون گواهینامه تخلف است

توقیف پنج خودروی حادثه‌ساز از سوی پلیس‌راه

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه یزد از توقیف پنج خودروی سبک و سنگین به علت تخلفات حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی استان از سوی ماموران پلیس‌راه خبر داد.

توقیف پنج خودروی حادثه‌ساز از سوی پلیس‌راه
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ،سرهنگ احمد مظفری اظهار داشت: ماموران پلیس راه در راستای اجرای طرح امنیت ترافیکی در جاده‌های استان همچنین برخورد با خودروهای حادثه‌ساز، ماموران پلیس راه پنج دستگاه خودروی سبک و سنگین را به علت تخلفات حادثه‌ساز و خلافی پرداخت نشده توقیف کردند.

    وی با تاکید بر برخورد پلیس با خودروهای حادثه‌ساز در محورهای مواصلاتی استان افزود: ماموران پلیس راه در محور یزد به کرمان یکدستگاه خودروی سواری را به علت 14 میلیون ریال خلافی پرداخت نشده توقیف کردند.

    رئیس پلیس‌راه یزد ادامه داد: همچنین در همین مسیر یک‌دستگاه مینی‌بوس با توجه به عدم پرداخت خلافی و پر شدن سقف خلافی خودور مذکور همچنین ثبت شکایت در سیستم ناجا توقیف و روانه پارکینگ شد.

    وی در ادامه از توقیف یکدستگاه سواری پرادو در مسیر اصلی محور یزد به کرمان به دلیل تخطی از رعایت سرعت مطمئنه خبر داد و گفت: ماموران پلیس‌راه این خودرو را که با سرعت غیرمجاز بیش‌از 180 کیلومتر در ساعت اقدام به تردد داشت متوقف کردند.

    مظفری با بیان اینکه این خودرو نیز دستور توقیف از سوی پلیس راهور داشته عنوان کرد: پس از اخذ استعلام از مرکز و بررسی ثبت شکایت این خودرو مبنی بر دستور توقیف در سیستم راهور ناجا، بلافاصله خودرو روانه پارکینگ و راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

    وی با تاکید بر پرهیز از عجله و شتاب بی‌مورد در رانندگی به ویژه در سطح جاده‌ها گفت: سرعت زیاد موجب ‌می‌شود تا حوادث تلخی رخ دهد که پلیس‌راه بر اساس وظایف ذاتی خود باید با رانندگان متخلف برخورد کند.

    رئیس پلیس‌راه یزد همچنین از توقیف دو خودرو در محور طبس خبر داد و عنوان کرد: یکدستگاه کشنده تریلی و یک خودروی سواری به علت تخلفات حادثه‌ساز، سرعت بالا، رانندگی بدون گواهینامه و خلافی پرداخت نشده توقیف شدند.

    وی با اشاره به حضور جدی گشت‌های نامحسوس پلیس‌راه در محورهای مواصلاتی استان بیان داشت: راننده کشنده تریلی به علت مبادرت به رانندگی با وسیله نقلیه بدون گواهینامه مجاز به مراجع قانونی معرفی شد.

    رئیس پلیس راه استان یزد با تاکید بر اینکه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان با تخلفات و رانندگی‌های حادثه‌ساز تخلف محسوب می‌شود خاطرنشان کرد: پلیس راه استان با رانندگانی که به هر شکل سلامت خود و دیگر شهروندان را به خطر بیندازند برخورد جدی خواهد کرد.

    وی همچنین از توقیف دو خودرو با جریمه‌های معوقه بیش از 10 میلیون ریال در محور اردکان به نایین خبر داد و اظهار کرد: یک‌دستگاه خودرو کامیونت و یک‌دستگاه سواری به علت خلافی معوقه و پرداخت نشده بیش از 10 میلیون ریال متوقف و روانه پارکینگ شد.

    سرهنگ مظفری میزان خلافی خودروی سواری را نزدیک به 20 میلیون ریال و میزان خلافی پرداخت نشده کامیونت را بیش از 11 میلیون ریال اعلام کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو