فونیکسریمکسبهتام

مدیر اداره آموزش وپرورش دزفول خواستار شد؛

افزایش جریمه های رانندگی از سوی قانونگذاران

عصر خودرو- مدیر اداره آموزش وپرورش دزفول خواستار افزایش جریمه های رانندگی از سوی قانونگذاران به منظور احتیاط بیشتر رانندگان شد.

افزایش جریمه های رانندگی از سوی قانونگذاران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، عبدالمحمد جرجانی ظهر امروز چهارشنبه در همایش همیاران پلیس و فرهنگیاران ترافیک که به مناسبت هفته ناجا در سالن عمران شهرداری دزفول برگزار شد، با تبریک هفته ناجا، امنیت و آرامش کنونی جامعه را مرهون زحمات شبانه روزی نیروهای انتظامی برشمرد و خطاب به دانش آموزان حاضر در همایش اظهار کرد: دانش آموزان و کودکان باید همواره با زبان زیبا و بچه گانه خود قوانین و مقررات راهور را در هنگام حضور در خودرو به راننده و یا والدین خود گوشزد کنند.

    وی یادآور شد: همه نهادها، سازمان ها و مردم باید دست به دست هم دهیم با همیاری پلیس، امنیت را در کشور و جامعه ایجاد کنیم تا همه بتوانیم در یک محیط سالم و قانونمند زندگی کنیم .

    مدیر اداره آموزش وپرورش دزفول همچنین خواستار افزایش جریمه های رانندگی از سوی قانونگذاران به منظور احتیاط بیشتر رانندگان شد.

    به گزارش مهر، پخش کلیپ با موضوعات وطن و آموزش های ترافیکی، اجرای مسابقه پرسش از دانش آموزان با محتوای نکات ایمنی و ترافیکی از سوی رئیس اداره راهنمایی و رانندگی و فرمانده انتظامی و اهدای جایزه به دانش آموزان، تقدیر از چند درجه دار بازنشسته راهور و نیروی انتظامی و تقدیر از رانندگان نمونه و مدیران برتر آموزشگاه های رانندگی دزفول از سوی مسئولان حاضر در مراسم از دیگر آیتم های همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک دزفول بود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط