فونیکسریمکسبهتام

معاون فرماندار تهران:

فرمانداری راهکارهای «ایمنی مسافران مترو» را بررسی می‌کند

عصر خودرو- معاون عمرانی فرماندار تهران با بیان اینکه فرمانداری راهکارهای «ایمنی مسافران مترو» را بررسی می‌کند، گفت: ایمنی نقاط حادثه‌خیز و سکوهای ایستگاههای مترو باید رعایت شود.

فرمانداری راهکارهای «ایمنی مسافران مترو» را بررسی می‌کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم ، غلامحسین آرام درباره اتفاقات روزهای اخیر در مترو شادمان و شهدا که منجر به مرگ یک زن جوان و مردی میانسال شد، اظهار کرد: شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه، مکلف به نهایت دقت در حفاظت از جان مسافران است.

    وی ادامه داد: کودکان، زنان و افراد میانسال بخشی از مسافران مترو هستند که باید سیستمهای ایمنی به نحوی به کار بسته شود که شاهد اتفاقاتی که در روزهای اخیر شکل گرفت، نباشیم.

    معاون عمرانی فرماندار تهران تصریح کرد: حفاظت از جان مسافران مورد توجه قرار گیرد و باید فضای مورد بهره‌برداری از همه جوانب مورد تایید باشد و بی‌دقتی در این زمینه پذیرفتنی نیست.

    به گفته آرام، فرمانداری تهران نیز به موضوع حفاظت از جان مسافران مترو ورود پیدا خواهد کرد و راهکارهای لازم برای ایمنی مسافران را بررسی می‌کند تا چنین حوادثی در مترو به‌وقوع نپیوندد.

    وی درباره اینکه آیا ساخت دیواره در مسیر ورود قطار به ایستگاه انجام خواهد گرفت یا خیر گفت: باید نکات ایمنی رعایت شود؛ ایمنی در لبه ایستگاه و نقاط حادثه‌ساز و در زمان ورود و خروج مسافران باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

    معاون عمرانی فرماندار تهران تصریح کرد: مسافران مترو نیز باید در زمان استفاده از این وسیله نقلیه عمومی نکات ایمنی برای حفظ سلامت را رعایت کنند و دقت لازم را انجام دهند.

    آرام افزود: ماموران متصدی ایستگاهها نیز باید نکات ایمنی و حفاظتی را در زمان ورود و خروج مسافران به ایستگاه و قطار مورد توجه داشته باشند تا جلوی حوادثی همانند هفته گذشته گرفته شود.

    به گزارش تسنیم؛ عصر روز یکشنبه دختر 31 ساله‌ای در ایستگاه مترو شادمان هنگام ورود قطار به ایستگاه دچار سانحه شد و سرش با قطار برخورد کرد؛ پس از این حادثه ماموران اورژانس در محل حادثه حاضر شدند و زن جوان را به بیمارستان انتقال دادند، اما ساعاتی پس از این حادثه، وی به علت شدت جراحات جان خود را از دست داد همچنین مرد میانسالی روز دوشنبه در ایستگاه شهدا پس از سقوط در ریل قطار ایستگاه جان خود را از دست داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو