فونیکسریمکسبهتام

ضرورت اطلاع رسانی درباره راه های دسترسی

ترافیک سنگین در ورامین

عصر خودرو- در روز نخست اجرای طرح زیرگذر و با شروع عملیات تخریب پل، ترافیک سنگینی در مسیرهای منتهی به اجرای پروژه ایجاد شد که بخشی از آن به دلیل عدم آگاهی شهروندان از راه های دسترسی بود.

ترافیک سنگین در ورامین
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، روز گذشته و با حضور وزیر راه و شهرسازی، عملیات عمرانی تخریب پل کارخانه قند و ساخت زیرگذر 15 خرداد در ورامین آغاز شد.

    طرح احداث زیرگذر 15 خرداد ورامین بخشی از پروژه قطار حومه ای تهران-گرمسار محسوب می شود که توسط شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران اجرایی و عملیاتی شده است.

    بر اساس اعلام مسئولان شهری ورامین، تمام هزینه های اجرای پروژه زیرگذر 15 خرداد و احداث راه های دسترسی آن بر عهده شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران بوده و شهرداری و شورای اسلامی شهر ورامین تنها ناظر بر اجرای پروژه بوده تا این طرح بر اساس اصول فنی و منطبق با طرح جامع شهری اجرایی شود.

    ثبت 75 هزار تردد از ورامین به سمت پایتخت در طول روز

    به منظور آگاهی مردم از وضعیت احداث زیرگذر 15 خرداد، تابلوی زمانی در محل انجام پروژه نصب شده که روز گذشته وزیر راه و شهرسازی وعده داد تا این پروژه در مدت 181 روز عملیاتی شود.

    محل احداث زیرگذر 15 خرداد در مسیر عبور و مرور وسایل نقلیه به سمت تهران قرار دارد و با توجه به تعداد و حجم تردد خودروها به سمت پایتخت، گسترش راه های دسترسی و سهولت در رفت آمد شهروندان در زمان اجرای پروژه از جمله دغدغه هایی بود که مدیریت شهری و شهروندان به آن توجه داشتند.

    بر اساس اعلام مسئولان، روزانه بیش از 75 هزار تردد از ورامین به سمت تهران انجام می شود و سهولت در رفت و آمد مردم دیار 15 خرداد یک امر ضروری و غیر قابل اجتناب به نظر می رسد.

    در روز نخست اجرای طرح زیرگذر و با شروع عملیات تخریب پل، ترافیک سنگینی در مسیرهای منتهی به اجرای پروژه ایجاد شد که بخشی از آن به دلیل عدم آگاهی مردم و شهروندان از مسیرها و راه های دسترسی بود.

    ضرورت اطلاع رسانی بیشتر در زمینه راه های دسترسی جدید در ورامین

    سعید تاجیک یکی از رانندگان ورامینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بسیاری از شهروندان و مردم از مسیرهای جایگزین اطلاعی ندارند و باید خدمت رسانی در این راستا گسترش یابد.

    وی افزود: پل کارخانه قند طی سال های اخیر به عنوان مسیر اصلی عبور و مرور وسایل نقلیه برای حضور در تهران بوده و با آغاز عملیات احداث زیر گذر 15 خرداد باید مسیرهای دسترسی متعددی برای رانندگان در نظر گرفته شود.

    آمادگی پلیس برای خدمت رسانی به شهروندان ورامینی

    نیروی انتظامی و پلیس راهور نیز آمادگی خود را برای خدمت رسانی به شهروندان ورامینی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه اعلام کرده است.

    سردار عبدالرضا ناظری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این نکته که عملیات احداث زیرگذر 15 خرداد در ورامین آغاز شده است، اظهار داشت: رانندگان باید در زمان اجرای این پروژه از مسیرهای جایگزینی که در نظر گرفته شده، استفاده کنند.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: در روز نخست عملیات احداث زیرگذر، پلیس راهنمایی و رانندگی در مسیرهای منتهی به این پروژه حضور داشت.

    وی ادامه داد: شهروندان و رانندگان با استفاده از مسیرهای جایگزین و راه های دسترسی که در این زمینه در نظر گرفته شده، از بروز ترافیک در نقاط منتهی به احداث این پروژه جلوگیری کنند.

    شهرداری ورامین سه مسیر دسترسی را برای عبور و مرور شهروندان ورامینی در نظر گرفته و به مردم منطقه توصیه کرده است که تا زمان تکمیل و افتتاح این پروژه از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

    راه های دسترسی برای استفاده شهروندان مهیا شده است

    علی حیدریان شهردار ورامین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه ریزی مدیریت شهری برای تسهیل در عبور و مرور شهروندان اظهار داشت: سه راه دسترسی در زمان اجرای طرح زیرگذر 15 خرداد ورامین پیش بینی شده است.

    وی با اشاره به این نکته که راه های دسترسی برای استفاده شهروندان مهیا شده است، افزود: راه های دسترسی در ورامین از کنار پست، انتهای شهید نامجو و نرسیده به پل 15 خرداد می گذرد و شهروندان و رانندگان می توانند از این مسیرها استفاده کنند.

    حیدریان با تأکید بر این نکته که توسعه شهری با همکاری شهروندان محقق می شود، بیان داشت: اگرچه شهروندان و رانندگان ورامینی در طول احداث فاز نخست پل امام رضا(ع) سختی های فراوانی را متحمل شدند اما امروز شاهد افتتاح و اجرایی شدن یک پروژه خوب و مهم شهری هستند.

    شهردار ورامین متذکر شد: بدون تردید در سایه همکاری و تعامل شهروندان ورامینی، توسعه شهری هر چه بیشتر منطقه محقق خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو