فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی:

اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعاو عاشورای حسینی در خراسان جنوبی

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی در استان را اعلام کرد.

اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعاو عاشورای حسینی در خراسان جنوبی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علیرضا رضایی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام ماه محرم اظهار کرد: طبق روال همه ساله در این ایام سوگواری پلیس راهنمایی و رانندگی استان در نظر دارد به منظور تسهیل در عبور و مرور و افزایش ضریب ایمنی برای عابران بالاخص عزاداران حسینی و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث در این ایام و شبهای تاسوعا و عاشورا محدودیت‌های ترافیکی را اعمال کند.

    وی با بیان اینکه مردم سعی کنند در زمان اعمال محدودیت‌های ترافیکی از خیابان‌های مجاور و جایگزین جهت تردد استفاده کنند، افزود: در شب تاسوعا کلیه مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین (ع) شامل بیست متری دوم شرقی، خیابان شهید تیمورپور، خیابان مدرس حد فاصل میدان ابوذر تا میدان سوم مدرس، پاسداران یک و سه و میدان قدس محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی همچنین از محدودیت ترافیکی در کلیه مسیرهای منتهی به مسجد عاشورا شامل سه راهی مصلی، سه راهی اسدی، خیابان شهید مطهری، میدان شهدا و خیابان منتظری در شب نهم ماه محرم خبر داد و گفت: خیابان انقلاب، خیابان عارفی و میدان امام حسین (ع) تا پایان مراسم محدودیت ترافیکی خواهند داشت.

    رضایی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روز تاسوعا در بیرجند نیز عنوان کرد: از ساعت هفت صبح خیابان منتظری حدفاصل سه راهی اسدی تا میدان شهدا، خیابان شهید کوشه ای، خیابان حکیم نزاری و میدان شهدا محدودیت تردد خواهند داشت.

    وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی بعدازظهر تاسوعا در بیرجند، گفت: این محدودیت هااز ساعت 14 تا پایان مراسم در مصلی اعمال می‌شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: رانندگان در مسیرهای شرق به غرب خیابان جمهوری حدفاصل میدان امام (ره) تا میدان امام حسین (ع) و بالعکس ممنوعیت عبور و توقف دارند.

    وی همچنین اظهار داشت: از مسیرهای جنوب به شمال نیز حدفاصل میدان شهدا، خیابان شهید منتظری، سه راهی اسدی تا سه راهی مصلی و بالعکس، مسیر موسی بن جعفر (ع)، پارکینگ پشت مصلی و از میدان طالقانی به سمت سه راهی اسدی در عصر روز تاسوعا محدودیت ترافیکی خواهند داشت.

    رضایی با بیان اینکه توقف در ضلع غربی و شرقی خیابان منتظری در شب عاشورا در شهر بیرجند ممنوع است، افزود: در کلیه مسیرهای منتهی به دارالشفای حضرت فاطمه زهرا (س) شامل میدان امام خیمنی (ره)، خیابان جمهوری، سه راهی اسدی، خیابان انقلاب، میدان طالقانی، خیابان مطهری، میدان شهدا و کوچه‌های منتهی به دارالشفاء و کوچه انقلاب شش محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

    وی بیان کرد: همچنین کوچه‌های منتهی به مسجد امام حسین (ع)، خیابان شهید تیمورپور، پاسداران یک و سه و تقاطع پارک وحدت در شب عاشورا نیز ازساعت 18 تا پایان مراسم ممنوعیت تردد و توقف خواهند داشت.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در بیرجند، تصریح کرد: محدودیت‌ها در روز عاشورا از ساعت شش صبح تا پایان مراسم اعمال خواهد شد.

    وی با بیان اینکه توقف وسایل نقلیه در سرتاسر خیابان جمهوری اسلامی از میدان امام (ره) تا بهشت متقین در روز عاشورا اکیداً ممنوع است، اظهار کرد: در خیابان‌های ارتش، مدرس حد فاصل بیست متری دوم، فلکه اول مدرس تا میدان ابوذر، خیابان شهدا، میدان شهدا، خیابان منتظری، خیابان طالقانی و کوچه طالقانی 9، چهارراه انقلابف خیابان انقلاب و میدان امام حسین (ع)، خیابان حکیم نزاری، میدان امام (ره) و خیابان جمهوری تا میدان امام حسین (ع) نیز محدودیت تردد و توقف خواهند داشت.

    رضایی با اشاره به اینکه کمربندی شهر امتداد بلوار جوادیه سرتاسر محل پارک خودروها خواهد بود، گفت: با توجه به مسدود بودن مسیر خیابان موسی بن جعفر (ع)، حدفاصل میدان کاظمیه تا بلوارجوادیه؛ هیئت‌های مستقر در شمال شهر روز عاشورا از مسیر خیابان کاظمیه تردد کنند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شب شام غریبان از ساعت 16 و 30 دقیقه تا پایان مراسم محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد، ادامه داد: رانندگان از تردد و پارک خودرو در کلیه مسیرهای منتهی به مسجد امام حسین (ع)، خیابان شهید تیمورپور و تقاطع پارک وحدت خودداری کنند.

    وی ادامه داد: در صورت پارک و تردد خودروها در مسیرهای ترافیکی وسایل نقلیه آن‌ها با خودروی جرثقیل به پارکینگ هدایت خواهد شد.

    رضایی همچنین تاکید کرد: در زمان اجرای مراسمات و حرکت هیئت‌های عزاداری توقف وسایل نقلیه در محدوده 100 متری تکایا، مساجد و هیئت‌ها ممنوع است.

    محدودیت های ترافیکی در شهرستانها

    وی در ادامه به محدودیت ترافیکی در شهرستان قاین اشاره کرد و گفت: خیابان امام تا میدان شیرازی، خیابان بهشتی تا میدان انقلاب، خیابان مهدیه تا تقاطع ده دستگاه، خیابان طالقانی تا میدان طالقانی، خیابان جانبازان تا تقاطع جانبازان امین زاده، خیابان امام رضا تا تقاطع جانبازان امام رضا (ع)، بلوار بسیج به میدان طالقانی از ساعت شش صبح تا پایان مراسم محدودیت تردد و توقف خواهند داشت.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی همچنین در خصوص محدودیت‌های ترافیکی در شهرستان فردوس، افزود: خیابان مدرس از سه راهی مدرس بهشتی تا میدان 15 خرداد، خیابان امام خمینی از میدان 15 خرداد تا میدان انقلاب، خیابان مطهری جنوبی از تقاطع مرکزی تا تقاطع فرهنگ، خیابان خرمشهر از تقاطع فرهنگ تا میدان صاحب الزمان و خیابان شهدا از میدان صاحب الزمان (عج) تا میدان شهید صبوری و خاتمه تا گلزار شهدا تا خاتمه عبور هیئت‌های عزاداری در روز تاسوعا محدودیت ترافیکی خواهند داشت.

    وی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی روز عاشورا در شهرستان فردوس نیز تصریح کرد: خیابان امام حدفاصل میدان 15 خرداد تامیدان انقلاب، خیابان مدرس از تقاطع حافظ تا میدان 15 خرداد، خیابان ابن یمین از سه راهی مدرس تا سه راهی حافظ، خیابان مطهری از سه راهی حافظ تا تقاطع فرهنگ، خیابان خرمشهر از تقاطع فرهنگ تا میدان صاحب الزمان و خیابان شهدا از میدان صاحب الزمانی تا میدان شهید صبوری محدودیت تردد دارند.

    به گفته وی در شهرستان نهبندان محدودیت تردد در روز تاسوعا از ساعت شش صبح تا پایان مراسم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) جاده قدیم نهبندان به زاهدان از انتهای خیابان هدایت مسدود خواهد شد و عزاداران می‌توانند از جاده جدید حرکت کنند.

    رضایی ادامه داد: در روز عاشورا نیز در شهرستان نهبندان از ساعت شش صبح تا پایان مراسم از میدان شهدا، خیابان قائم شرقی و میدان عاشورا مسدود و توقف کلیه وسایل نقلیه در این مسیر ممنوع خواهد بود.

    به گفته وی در شهرستان بشرویه محدودیت تردد و پارک وسایط نقلیه در خیابان ملاعبداله بشروی غربی از ساعت هفت و 30 دقیقه تا 12 خواهد بود.

    وی در خصوص محدودیت‌های ترافیکی شهرستان سربیشه در روز تاسوعای حسینی گفت: خیابان مطهری، میدان 17 شهریور، خیابان مدرس، خیابان الغدیر و میدان امام (ره) تا مهدیه محدودیت تردد و توقف اعمال می‌شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی با اشاره به محدودیت‌های ترافیکی شهرستان سرایان افزود: در روز تاسوعا ماموران پلیس شهر سرایان از ساعت 9 الی 11 محدودیت تردد در خیابان امام خمینی (ره) را اعمال می‌کنند.

    وی ادامه داد: روز عاشورا وسایل نقیله در شهر ایسک نیز از ساعت هشت صبح تا 13 محدودیت تردد در بلوار امام رضا (ع) خواهند داشت.

    به گفته وی در شهرستان طبس در روز عاشورا از تقاطع قدس به سمت میدان امام خمینی، خیابان منتظری پائین تر از مسجد جامع، میدان پنجعلی به سمت امام، میدان فانوس به سمت میدان امام از هیئت فاطمی به سمت میدان واعظ توقف و تردد ممنوع خواهد بود.

    رضایی همچنین اظهار داشت: در شهرستان خوسف نیز بلوار شهید بهشتی، خیابان شهید مطهری، خیابان ابن حسام از ساعت شش صبح تا پایان مراسم محدودیت ترافیکی خواهد داشت.

    وی از مسئولان هیئت‌های مذهبی به منظور برگزاری هر چه سریع‌تر مراسم خواست: برنامه ریزی لازم برای حرکت دستجات عزاداری در معابر عمومی و خیابان‌ها، رعایت مقررات عبور و مرور در نظر گرفته تا از ایجاد راه بندان در خیابان‌ها جلوگیری شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خواستار همکاری عزاداران و هیئت‌های مذهبی برای همکاری با ماموران انتظامی و پلیس قبل از حرکت دستجات عزاداری شد و گفت: از سوار کردن عزاداران در کامیون‌ها و وانت بارها امتناع شود.

    وی بیان کرد: مسئولان هیئت‌های مذهبی از نصب هر گونه داربست در معابر عمومی که موجب مسدود شدن در خیابان و یا کندی عبور و مرور می‌شود پرهیز کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو