فونیکسریمکسبهتام

رئیس راهور آذربایجان غربی:

محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورا در ارومیه اعمال می شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از اعمال محدودیت ترافیکی در ارومیه همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی خبر داد.

محدودیت ترافیکی تاسوعا و عاشورا در ارومیه اعمال می شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی سعیدی  با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای تامین نظم و امنیت ترافیکی در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی انجام گرفته است، اظهارداشت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در راستای تسهیل در آمد و شد، این محدودیت ترافیکی را اعمال خواهد کرد.

    وی با اعلام اینکه این اقدام در راستای رفاه هر چه بیشتر عزاداران حسینی که عشق و ارادت خود را از طریق عزاداری در معابر شهری نشان می‌دهند انجام خواهد گرفت، خاطرنشان کرد: رعایت قوانین در این خصوص الزامی است.

    سعیدی با بیان اینکه این محدودیت ترافیکی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی و با استفاده از تمام نیرو و امکانات خودرویی و موتورسیکلت انجام خواهد گرفت، گفت: تمهیدات ویژه‌ای برای این دو روز پیش‌بینی شده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی ادامه داد: تلاش تمام پرسنل راهنمایی و رانندگی بر این خواهد بود که هیچگونه مشکل ترافیکی در شهر وجود نداشته باشد، در این خصوص تلاش می‌شود مراسم‌ها به نحو مطلوب برگزار شود.

    وی با بیان اینکه لازم است مردم نیز در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند، افزود: با توجه به تراکم ترافیکی و برگزاری مراسم‌ها در برخی نقاط شهر به طور مقطعی محدودیت ترافیکی در مسیر پنج‌راه به طرف میدان انقلاب، میدان امام حسین، کنارگذر خیابان عطایی به طرف امام، تقاطع مدنی به مطهری به طرف میدان ولایت، میدان طالقانی به طرف میدان ولایت، میدان دفاع مقدس به طرف ولایت، میدان صمدزاده به طرف آرامگاه محدودیت ترافیکی خواهیم داشت.

    سعیدی خاطرنشان کرد: علاوه بر این، در تقاطع برق به استادان به طرف میدان انقلاب، سه راهی هلال به طرف میدان انقلاب، کوچه آگاهی و بسیج به طرف خیابان امام، ورودی‌های باغ رضوان به سمت داخل، میدان طالقانی به طرف خیابان وحدت، میدان دفاع مقدس به طرف خیابان امام شاهد محدودیت ترافیکی خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو