فونیکسریمکسبهتام

تردد خودروهای سنگین روزهای تاسوعا و عاشورا در محورهای مازندران آزاد است

عصر خودرو- مرکز مدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اعلام کرد که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری همزمان با تاسوعا و عاشورای حسینی تردد خودروهای سنگین در محور هراز و کندوان محدودیتی ندارد .

تردد خودروهای سنگین روزهای تاسوعا و عاشورا در محورهای مازندران آزاد است
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، راهداری و پلیس راه به طور معمول تردد خودروهای سنگین را در این 2 محور اصلی مازندران در روزهای تعطیل ممنوع می کنند.
    ترافیک سنگین ناشی از مسافرت گردشگران از نقاط مختلف کشور به مازندران علت اعمال چنین محدودیت هائی است که گاهی به جاده فیروزکوه یکی دیگر از محورهای مواصلاتی مازندران به پایتخت هم تسری می یابد.
    در همین حال مرکز مدیریت راههای مازندران محدودیت های ترافیکی تعطیلات تاسوعا و عاشورا و پایان هفته در محورهای استان را به شرح زیر اعلام کرد :
    ** هراز
    - تردد خودروهای سنگین درمحور هراز از ساعت هشت صبح تا 24 شب روزهای دوشنبه ، پنج شنبه و جمعه (19، 22 و 23 مهرماه) ممنوع است .
    این محدودیت ترافیکی شامل خودروهای سنگین حامل مواد سوختی و مواد فاسد شدنی نمی شود.
    ** سوادکوه
    - تردد تریلر در محور سوادکوه از ساعت هشت صبح تا 24 روزهای دوشنبه 19 و جمعه 23 مهرماه ممنوع است.
    - تردد کامیون و کامیونت به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت روز جمعه 23 مهرماه تا ساعت 24 همین روز ممنوع است.
    ** محور کندوان
    - تردد تریلر و کامیون در این محور ارتباطی کشور ممنوع است.
    - تردد خودروهای سبک از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 23 مهر ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع و از مرزن آباد به کرج نیز از ساعت 18 تا 24 همین روز به صورت یک طرفه برقرار است.
    مرکزمدیریت راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران همچنین اعلام کرد که تردد موتورسیکلت در محورهای هراز، کندوان و سوادکوه از ساعت 12 دوشنبه 19 مهر تا بامداد روز شنبه 24 مهرماه ممنوع است .
    مازندران سه هزار و 600 کیلومتر محور اصلی دارد که محورهای هراز، کندوان و سوادکوه از محورهای پرترافیک منتهی به پایتخت محسوب می شوند.
    در نیمه نخست سال جاری 215 میلیون تردد در محورهای مازندران به ثبت رسید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل این تردد ها پنج درصد بیشتر شد و بین 10 تا 13 درصد از این ترددها نیز مربوط به خودروهای سنگین است.
    در 19 روز گذشته از ماه مهر سال جاری نیز 25 میلیون تردد خودرویی در محورهای مازندران ثبت شد که 10 درصد از این ترددها مربوط به خودروهای سنگین بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو