فونیکسریمکسبهتام

وضعیت آب و هوای استان های کشور در عاشورای حسینی +جدول

عصر خودرو- امروز در برخی مناطق استانهای اردبیل، گیلان، گلستان و بطور پراکنده تر در شمال آذربایجان شرقی ابرناکی، بارش باران و وزش باد گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

وضعیت آب و هوای استان های کشور در عاشورای حسینی +جدول
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بر اساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی طی امروز و فردا در برخی مناطق استانهای اردبیل، گیلان، گلستان و بطور پراکنده تر در شمال آذربایجان شرقی ابرناکی، بارش باران و وزش باد گاهی رعد و برق پیش بینی می شود.

    همچنین طی این مدت سرعت باد در جنوب غرب کشور در ساعات بعد از ظهر افزایش می یابد ورخداد پدیده گردوخاک دور از انتظار نیست. در دیگر مناطق کشور جوی آرام و پایدار پیش بینی می شود.

    از روز شنبه با نفوذ سامانه بارشی دیگری به نیمه شمالی کشور مجددا بارش در این مناطق آغاز خواهد شد، که با کاهش دما بین 4 تا7 درجه سلسیوس در روز های آغازین هفته همراه خواهد بود.


    جو پایدار برای اکثر استان های کشور/ نوار شمالی کماکان بارانی است

    فریبا گودرزی کارشناس هواشناسی در گفتگو با  خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای کشور اظهارداشت: طبق پیش بینی های صورت گرفته طی امروز و فردا، آب و هوای استان های اردبیل، گیلان، گلستان و شمال آذربایجان شرقی بارانی همراه با رعد و برق خواهد بود؛ همچنیندر بعد از ظهر امروز سرعت وزش باد در جنوب غرب کشور افزایش خواهد یافت که این پدیده همراه با گرد و غبار پیش بینی می شود.

    وی در خصوص وضعیت دریاهای شمال و جنوب کشور گفت: برای امروز خلیج فارس و دریای خزر جوی آرام و پایدار را تجربه خواهند کرد.

    وی ادامه داد: به جز استان های مذکور مابقی مناطق کشور شاهد جوی پایدار تا آخر هفته خواهند بود اما با ورود سامانه بارشی جدید از روز شنبه، بارش در نیمه شمالی کشور آغاز خواهد شد که این پدیده همراه با کاهش 4 تا 7 درجه ای دمای هوا خواهد بود.

    این کارشناس هواشناسی در خصوص وضعیت آب و هوای پایتخت، گفت: هوای تهران تا پایان هفته صاف تا قسمتی ابری است که تغییرات دمایی آن بین 15 تا 28 درجه سانتی گراد پیش بینی می شود که از روز جمعه به تدریج خنک تر می شود.


    وضعیت آب و هوای کشور در یک نگاه:

     

     

    جدول آب و هوای استان های کشور:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو