فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان عنوان کرد:

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی در زنجان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان از توقیف ۱۱ دستگاه خودرو با خلافی بالای ۱۰میلیون ریال در استان زنجان خبر داد.

توقیف ۱۱ دستگاه خودرو بالای ۱۰ میلیون ریال خلافی در زنجان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ،سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: در راستای اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و پیشگیری از تخلفات ، کنترل خودروهای عبوری محورهای مواصلاتی استان به اجرا در آمد.

    وی اظهار کرد: با اجرای این طرح و  استعلام از سامانه اجرائیات پلیس راهور مشخص شد با وجود اخطار قبلی 11 دستگاه خودرو دارای جریمه پرداخت نشده بالای 10 میلیون ریال هستند.

    شیرمحمدی  با اشاره به توقیف این خودرو ها تصریح کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که مبلغ جریمه خودرویی به 10 میلیون ریال برسد پلیس راهنمایی و رانندگی خودرو را توقیف و از تردد آن جلوگیری خواهد کرد. 

    رئیس پلیس راه استان زنجان  علت اصلی توقیف خودرو طی این بازه زمانی را سرعت و سبقت غیر مجاز، حرکات نمایشی و نداشتن گواهینامه عنوان کرد و گفت: پلیس با رانندگانی که قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت نکنند برخورد جدی می کند.

    شیرمحمدی تصریح کرد: خودروهایی که خلافی بالای یک میلیون تومان داشته و تخلفات بسیار حادثه ساز داشتند به پارکینگ منتقل شدند و پلیس مانع ادامه تردد آنها خواهد شد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه  هدف پلیس از توقیف خودرو حفظ امنیت جانی مردم است، افزود: متاسفانه رانندگان با سرعت بالا اقدام به  رانندگی می کنند و علاوه بر جان خود، سلامت و امنیت دیگران را هم به خطر می اندازند.

    شیرمحمدی یادآور شد: از اواخر اسفند ماه سال گذشته با افزایش دو برابری جریمه ها، توقیف خودرو و موتور سیکلت کاهش یافته است.

    رئیس پلیس راه استان زنجان تصریح کرد: رانندگان قبل از مسافرت با رهگیری به سامانه 1101202020 استعلام خود را از خلافی خودرو داشته باشند.

    شیر محمدی افزود: برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی تردد خودروهای دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده، این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط