فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/ ۸ آبان ۹۵

نسیم خودرویی ها در روز کولاک بورس

عصر خودرو- گرچه معاملات امروز به دلیل بروز اشکال فنی در سیستم معاملاتی بورس، با تاخیر نیم ساعته اغاز شد، اما نهایتا شاخص بورس با شکست مجدد مقاومت خود از مرز ۸۰ هزار واحدی گذشت و به تبع آن گروه خودرویی در روز جاری با رشد ۸۵ واحدی شاخص و توقف نماگر گروه در ارتفاع ۲۰هزار و ۹۳۳ واحدی به پایان رسید.

نسیم خودرویی ها در روز کولاک بورس
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، امروز گروه خودرو و ساخت قطعات متعادل و مثبت بود، گرچه در این گروه "خودرو" و زیر مجموعه هایش نتوانستند قدرت گروه سایپا را در پیش گیرند، اما نخستین روز هفته را شاهد معاملات مثبت در اکثر نمادهای گروه خودرو و ساخت قطعات هستیم . خاهن تنها قطعه ساز همراه با صف خرید 2 میلیونی در این گروه بود ، معاملات خزامیا نیز مثبت و در حاشیه 1 درصد مثبت به کار خود پایان داد .
    از 19 نماد معاملاتی امروز 6 نماد کاهش قیمت و 13 نماد افزایش قیمت را تجربه کردند، خگستر با توجه به شفاف سازی در ارتباط با  تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند 95 بازگشایی شد، اما خنصیر باز هم متوقف شد این بار به دلیل برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده به منظور انتخاب اعضای هیات مدیره بسته شد، خموتور نیز به دلیل عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت معامله شد که در نهایت با صف فروش و 4 درصد کاهش قیمت پایانی به کار خود خاتمه داد.
    نمادهایی که امروز بیشترین حجم معاملات را تجربه کردند به ترتیب خزامیا با 39.5 میلیون ، پس از آن خودرو با حدود 21 میلیون و خپارس با 12 میلیون حجم معامله بود.
    از سوی دیگر معامله‌گران خودرویی شاهد دست به دست شدن 109 میلیون اوراق بهادار به ارزش  حدود 20 میلیارد تومان بودند که نسبت به آخرین روز هفته گذشته با کاهش همراه شد.
    در جریان معاملات امروز نیز مالکیت سهام در هر دو سمت خرید و فروش در اختیار سهامداران حقیقی قرار داشت و کماکان این طیف بیشترین مشارکت را در معاملات سهام در اختیار دارند
    در حوزه اخبار این گروه، ایران خودرویی‌ها به رنو اعلام کرده‌اند تنها در صورتی که تولید محصول ارزان قیمت این شرکت به نام «کوئید» را به آنها واگذار کند، حاضر به عقد قرارداد جدید هستند.خاذین نیز گزارش شش ماهه خود را منتشر کرد که براساس آن زیان هر سهم 83 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو