فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های گروه سایپا:

اختصاص بودجه و اعتبار کافی در جهت بهبود و برطرف کردن عیوب محصولات

عصر خودرو- اختصاص بودجه و اعتبار کافی در جهت بهبود و برطرف کردن عیوب محصولاتصفری گفت: با دستور مستقیم مدیر عامل گروه، پروژه هایی در جهت بهبود و برطرف کردن عیوب کیفی با صرف بودجه و اعتبار کافی صورت گرفته و به سرعت در حال رفع مشکلات هستیم.

اختصاص بودجه و اعتبار کافی در جهت بهبود و برطرف کردن عیوب محصولات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز؛ عباس صفری رئیس مرکز ارتباط با مشتریان و شبکه نمایندگی های گروه سایپا در خصوص کیفیت محصولات سایپا و شرایط ارتقای کیفیت قطعات گفت: در سال های گذشته به دلیل تحریم های ظالمانه مشکلاتی در تامین قطعات در گروه سایپا وجود داشته که خوشبختانه با رفع تحریم ها در ماه های اخیر این مشکلات بر طرف شده است.

    وی افزود: این مشکلات به خصوص در حوزه  قطعات EMS و به دلیل اینکه تامین کنندگان اصلی نمی توانستند با وجود تحریم، تمامی خواسته های گروه را تامین کنند، بوجود آمده بود که در حال حاضر این مشکل ها بر طرف شده و خودروها با کمترین مشکل تولید و عرضه می شود.

    صفری تصریح کرد: البته در خصوص خودروهایی که در سال های گذشته تولید و عرضه شده در صورت وجود مشکل با ارائه خدمات و قطعات با کیفیت سعی در افزایش رضایت برای مشتریان داریم.

    وی گفت: با دستور مستقیم مدیر عامل گروه پروژه هایی کیفی در جهت بهبود و برطرف کردن عیوب با صرف بودجه و اعتبار کافی صورت گرفته و در بخش هایی که مشکل کیفی وجود داشته به سرعت در حال رفع ایرادها هستیم.

    وی تاکید کرد: به دلیل تنوع و تعدد محصولات و استفاده از تامین کنندگان مختلف، گاها عرضه بعضی از قطعات در شبکه خدمات رسانی گروه در سراسر کشور با مشکل همراه است که از طریق سیستم تامین قطعه VOR در کوتاهترین زمان ممکن قطعه تامین و در اختیار نمایندگی ها قرار می گیرد.

    صفری در خصوص استراتژی سایپا در خدمات دهی به مشتریان گفت: استراتژی گروه سایپا در خصوص خدمات پس از فروش، ارائه خدمات مطلوب و افزایش رضایت مردم است البته در آمدزایی در شبکه نمایندگی ها باید مد نظر باشد تا ارائه سرویس و خدمات به بهترین نحو انجام شود.

    وی گفت: به منظور آگاهی کامل بر سرویس دهی و شبکه خدمات رسانی و با دستور مدیر ارشد گروه مرکز امور مشتریان سایپا در سطح گروه ایجاد شده و به صورت آن لاین کارشناسان مرکز با آموزش هایی که دریافت کرده اند پاسخگوی مشکلات مردم هستند. علاوه براین چندین شبکه بهبود و ارتقای سطح ارائه خدمات نمایندگی ها تعریف شده و سعی خواهیم کرد مشکلات با سرعت برطرف شده و سطح خدمات رسانی را در حوزه خدمات افزایش یابد.

    وی خاطر نشان کرد: با ایجاد مرکز امور مشتریان در گروه سایپا که برای محصولات برندهای سایپا، زامیاد و پارس خودرو به صورت متمرکز می باشد مشتریان محترم می توانند در صورت بروز مشکل با شماره تلفن 096550 تماس حاصل نمایند و در کمتر از 24 ساعت مشکل پیگیری و برطرف خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو