فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس‌راه نهاوند:

نواقص محورهای مواصلاتی نهاوند رفع نشده است

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه نهاوند گفت: نواقص محورهای مواصلاتی نهاوند رفع نشده است.

نواقص محورهای مواصلاتی نهاوند رفع نشده است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، حمزه طائفی ظهر یکشنبه در سومین جلسه ستاد اربعین نهاوند، گفت: متأسفانه مشکلات و نواقص محورهای مواصلاتی نهاوند که در شورای ترافیک مطرح و مصوب شده تاکنون رفع نشده است.

    وی احداث توقفگاه در محور نهاوند-فیروزان و نهاوند-آورزمان، ایجاد پارکینگ مناسب در طول محورها و نصب علائم هشداری در محور آورزمان را از مصوبات شورای ترافیک عنوان کرد و گفت: متأسفانه هیچ‌یک از مصوبات انجام‌نشده است.

    فرمانده پلیس‌راه نهاوند گفت: با توجه به فرصت کم باقی‌مانده تا اربعین حسینی و تردد زائران در محورهای شهرستان باید دستگاه‌های مسئول اقدامات لازم را برای رفع نقاط حادثه‌خیز انجام دهند، چراکه نبود علائم هشداری مناسب در محور آورزمان با توجه به اختلاف سطح آن حادثه‌آفرین است.

    وی بابیان اینکه تردد خودروهای درون شهری اعم از مینی‌بوس و تاکسی و انتقال مسافر از این طریق به سمت مهران ممنوع است، گفت: با توجه به دستورالعمل‌های بالادستی برخورد با رانندگانی که نسبت به جابجایی اتباع خارجی اقدام کنند در دستور کار است و در صورت مشاهده، خودرو نیزتوقیف خواهند شد.

    طائفی با اشاره به اینکه شرکت‌های مسافربری باید از سالم بودن سیستم‌های فنی اتوبوس‌ها اطمینان حاصل کنند، گفت: مسجد قمر بنی‌هاشم واقع در فیروزان بیشترین تردد زائر را دارد اما به علت نداشتن محل پارک مناسب شاهد حوادثی ناگوار و حتی مرگ افراد به علت پیمودن عرض جاده بوده‌ایم.

    وی با اشاره به اینکه امیدواریم مسئولین در فرصت باقی‌مانده اقدامات پیشگیرانه از حوادث را انجام دهند، گفت: با توجه به تردد زیاد خودروها در این ایام در محور نهاوند-آورزمان و نهاوند-فیروزان باید آمبولانس‌ها و نیروهای امداد در کنار محورهای با چراغ گردان روشن حضور داشته باشند.

    فرمانده پلیس‌راه نهاوند در پایان از ملحق شدن 5 تیم عملیاتی پلیس‌راه از استان اصفهان به شهرستان نهاوند در ایام اربعین خبر داد و اظهار داشت: تمام تلاش پلیس‌راه فراهم‌سازی سفری بدون خطر برای هم‌وطنان است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو