فونیکسریمکسبهتام

تردد از تقاطع بلوار پاسداران به چهاره راه بسیج در سنندج آزاد شد

عصر خودرو- انسداد تردد خودرو از مسیر بلوار پاسداران به سمت چهار راه بسیج تنها سه روز دوام آورد و بعد از انتشار گزارشی در خبرگزاری مهر، صبح امروز تردد در این مسیر بار دیگر آزاد شد.

تردد از تقاطع بلوار پاسداران به چهاره راه بسیج در سنندج آزاد شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، مسئولان حوزه ترافیک در سنندج بدون کار مطالعاتی و همانند سایر تصمیم های ترافیکی در این شهر، روز پنج شنبه اقدام به انسداد تردد خودرو در تقاطع بلوار پاسداران به سمت چهار راه بسیج کرده بودند که این اقدام آنها تنها سه روز دوام آورد و امروز این مسیر بار دیگر بازگشایی شد.

    بعد از اجرایی کردن این طرح، خبرگزاری مهر روز شنبه با انتشار گزارشی و در گفتگو با مردم و همچنین اعضای شورای اسلامی به مشکلات اجرایی کردن این طرح پرداخت و خیلی سریع این گزارش نتیجه داد و مسئولان حوزه ترافیک سنندج به اشتباه خود پی برده و این مسیر را بازگشایی کردند.

    در گزارش خبرگزاری مهر استان کردستان دو عضو شورای اسلامی شهر سنندج به این مصوبه معترض شده و از نبود مصوبه ای در شورای ترافیک در خصوص اجرایی کردن طرح انسداد تقاطع بلوار پاسداران به سمت چهار راه بسیج خبر داده بودند که خوشبختانه خیلی سریع این اعتراض ها نتیجه داد و این مسیر بازگشایی شد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بازگشایی این مسیر در راستای تسهیل در رفت و آمد مرد، اظهار داشت: اولویت پلیس خدمت به مردم است و در هر شرایطی لازم است که این مهم در دستور کار قرار گیرد.

    رمضان نادری بیان کرد: به هر حال بر اساس بررسی های صورت گرفته قرار بود که انسداد تقاطع بلوار پاسدران به سمت چهار راه بسیج بخشی از ترافیک ایجاد شده در این مسیر را کاهش دهد که بعد از اجرایی کردن این مصوبه و بررسی های مجدد با دخالت پلیس بار دیگر این مسیر بازگشایی شد.

    وی با بیان اینکه متاسفانه معابر سنندج ظرفیت این میزان ترافیک را ندارد و باید فکر اساسی برای این موضوع صورت گیرد، عنوان کرد: سازمان ها و دستگاه های متولی باید هر چه سریعتر و در قالب یک برنامه منظم و منسجم برای رفع معضل ترافیک در مرکز استان کردستان صورت گیرد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کردستان گفت: انتظار می رود که مردم نیز در خصوص رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توجهی ویژه داشته باشند و ضمن همکاری با پلیس راهنمایی و رانندگی زمینه برای تسهیل تردد در خیابان ها را به بهترین شکل ممکن فراهم کنند.

    سید غریب سجادی عضو شورای اسلامی شهر سنندج نیز در گفتگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: متاسفانه بعضی وقت ها اقداماتی خارج از ضوابط و بدون کار کارشناسی در سنندج صورت می گیرد که اجرایی کردن آنها باعث ضرر و زیان به مردم می شود.

    وی گفت: انتظار ما از متولیان حوزه مدیریت شهری به ویژه داستان ترافیک این است که همیشه در اجرایی کردن مصوبات و برنامه های خود توجه به کارهای مطالعاتی و پژوهشی را در اولویت قرار دهند.

    عضو شورای اسلامی شهر سنندج با اشاره به اینکه ساماندهی وضعیت ترافیک در سنندج نیازمند یک کار ملی و استانی است، افزود: توجه به ظرفیت های شهر و همچنین تلاش در راستای تسهیل در رفت و آمد مردم به ویژه در هسته مرکزی شهر در تمامی برنامه ها و اقدامات ترافیکی در سنندج باید به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار مسئولان و متولیان امر قرار گیرد.

    این بار نیز و به دنبال گزارش رسانه های جمعی یکی دیگر از مصوبات غیرکارشناسی مدیران حوزه ترافیک سنندج لغو شد ولی به نظر می رسد که برای درمان ترافیک در سنندج باید هر چه سریعتر برنامه ای جامع طراحی و اجرا شود.

    ادامه روند فعلی ترافیک در سنندج و تجوز مسکن های مقطعی و طرح های بدون کار کارشناسی نه تنها دردی از ترافیک در سنندج را درمان نمی کند که ادامه این روند مردم را با چالش های بیشتری مواجه خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو