فونیکسریمکسبهتام

رییس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی تهران معارفه شد

ایجاد تسهیلات ترافیکی در لیست برنامه‌های "مهماندار"

عصر خودرو- رییس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه نیاز امروز تهران در حوزه ترافیک "نظم" است، گفت: همه بخش‌های مربوطه در این حوزه باید با یکدیگر همکاری کنند.

ایجاد تسهیلات ترافیکی در لیست برنامه‌های "مهماندار"
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه پلیس راهنمایی و رانندگی تهران، سردار محمدرضا مهماندار از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، سکان هدایت امور راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ را بر عهده گرفت.

    سردار مهماندار ضمن تشکر از اعتماد سردار ساجدی‌نیا گفت: در حوزه ترافیک شهر تهران موضوعات و پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد که در هیچ کجای ایران نیست.

    وی با بیان اینکه دغدغه امروز فرمانده انتظامی تهران بزرگ با شهردار تهران، نظم در حوزه ترافیکی است، گفت: همه بخش‌های مربوطه در حوزه رسانه، قوه قضاییه، شهرداری و سایر نهادها در امور ترافیک باید همگرایی داشته باشند.

    رییس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزایش تعاملات بین سازمان‌ها برای رضایت شهروندان را یکی از برنامه‌های خود معرفی کرد و ادامه داد: رسالت ما رضایت شهروندان است و باید درخواست شهروندان شهر محقق شود.

    مهماندار گفت: بخش عمده‌ای از نیازی که در حوزه ترافیک وجود دارد، به خود مردم و همکاری آنان بستگی دارد و خود شهروندان می‌توانند در فرآیند نظم بخشیدن به ترافیک تهران کمک کنند.

    وی همچنین احترام به حقوق شهروندان و ایجاد تسهیلات ترافیکی برای آرامش و امنیت ترافیکی شهروندان را از محورهای اصلی برنامه خود دانست.

    رییس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اینکه مردم زمانی همکاری می‌کنند که آموزش و اطلاع‌رسانی در حوزه ترافیک وجود داشته باشد، گفت: برای هر اقدام عملیاتی نیاز به فرهنگ‌سازی، آموزش و اطلاع‌رسانی داریم تا فرهنگ ترافیک در بین مردم ارتقاء یابد.

    مهماندار با اشاره به اینکه آموزش و اصلاح رفتار کارکنان از دغدغه‌های ناجا است، گفت: در حوزه کارکنان به حرفه‌ای‌گرایی و ارتقای تخصص‌ها و استانداردسازی رفتارها نیاز داریم.

    وی همچنین گفت: شهرداری تهران با توجه به ظرفیت خود، تهران را شهری آی‌تی اس محور (استفاده از مدیریت هوشمند ترافیک) می‌کند و این ما را به رسیدن به اهدافمان، یاری می‌کند.

    رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پایان اظهار کرد: انتظاری که از پلیس راهور پایتخت وجود دارد این است که بتوانیم دغدغه‌های مردم و مسوولان در شهر را برطرف کنیم و امیدوارم که در این دوره 4 ساله خود، بتوانم این دغدغه‌ها را برطرف کنم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو