فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/۱۷ آبان ۹۵

خیر مقدم خودرویی ها به کاندیدای دموکرات

عصر خودرو- امروز خودرویی ها در بورس پس از گذشت چند روز روند نزولی با توجه به احتمال رای آوردن کاندیدای دموکرات ریاست جمهوری آمریکا، آغازی جهشی داشتند، در این گروه بازار شاهد روند صعودی در معاملات بود؛ به گونه‌ای که ایران خودرو،خزامیا، ورنا ،خپارس ،خمهر و ختور صف خرید تشکیل دادند، اما در لحظات آخر ایران خودرو و ختور صف خود را عرضه کردند.

خیر مقدم خودرویی ها به کاندیدای دموکرات
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، امروز دماسنج گروه خودرویی با 407 واحد افزایش و ایستادن بر روی رقم 20 هزار و 946 واحد به کار خود پایان داد، آمار داد و ستد هم نشان می دهد بیش از 171 میلیون سهم به ارزش 33 میلیارد تومان جابجا شد، لذا نسبت به دیروز حجم معاملات 57 میلیون و ارزش معاملات 13 میلیارد تومان افزایش یافت.
    در روز جاری، از 22 نماد معاملاتی تنها 2 نماد خپویش و خبهمن با درصد کمی منفی و قرمز پوش بودند، در مقابل 6 نماد صف خرید تشکیل دادند و نمادخفناور در حاشیه 4 درصد مثبت به کار خود پایان دادند، سایر نمادها هم متعادل و مثبت بودند.
    از سویی دیگر بیشترین حجم معاملات را به ترتیب خزامیا،خودرو، ورنا و خپارس به نام خود ثبت کردند، خزامیا با صف خرید سنگین 22 میلیونی، حجم معامله حدود 49 میلیونی و رشد 4 درصدی قیمت پایانی 1,709 ریال امروز را به پایان برد. خودرو نیز حجم معامله 20 میلیونی، صف خرید سنگین 12 میلیونی و رشد 4 درصدی قیمت پایانی تا رسیدن به 3,338 ریال را تجربه کرد،اما لحظات پایانی 15 هزار از صف خود را عرضه کرد. خپارس 14 میلیون صف خرید با قیمت پایانی 1,370 ریال داشت، ورنا هم  پس از معاملات منفی در روزهای گذشته، امروز صف خرید سنگین 4.5 میلیونی با  قیمت پایانی 1,379 ریال را تجربه کرد.
    همچنین امروز ، نماد معاملاتی شرکت گروه بهمن با توجه به تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به اسفند 95، بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج تک قیمتی شروع به معامله کرد اما تا ساعات پایانی هیچگونه معامله ای انجام نمی شد، نهایتا با  6 میلیون حجم معامله و 0.5 درصد افت در قیمت پایانی 2,378 ریال به کار خود خاتمه داد.
    از طرفی، خرینگ طی نامه شفاف سازی عنوان کرد مبلغ 71 میلیارد ریال که در سرفصل درآمد متفرقه آمده مربوط به فروش یک قطعه زمین مجاور شرکت است که در نیمه اول سال محقق نشده و در نیمه دوم سال فروش آن در دستور کار هیات مدیره قرار گرفته که در صورت عدم تحقق این موضوع زیان شرکت در سال جاری به 364 ریال به ازای هر سهم افزایش خواهد یافت.
    قابل ذکر است، معاملات دیروز خودرویی ها نشان از برگشت کوتاه مدت این گروه می داد، با توجه به پیشی گرفتن احتمال انتخاب نماینده دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری امریکا شاهد غلبه خریداران بر فروشندگان و خروج از جو احتیاط فعالین بازار هستیم.
    نکته قابل توجه در معاملات امروز خودرویی ها، نقش پر رنگ تر حقوقی ها در فروش بود،گرچه امروز هم در کل بازار دست حقیقی ها بود اما  در بیشتر سهم ها سهم فروش حقوقی ها از خریدشان بیشتر بود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو