فونیکسریمکسبهتام

پلیس راه اعلام کرد؛

محدودیت‌های ترافیکی اربعین‌حسینی در استان‌های مربوطه

عصر خودرو- پلیس راه راهور ناجا محدودیت‌های ترافیکی را همزمان با اربعین‌حسینی در استان‌های خوزستان و چهارمحال و بختیاری اعلام کرد.

محدودیت‌های ترافیکی اربعین‌حسینی در استان‌های مربوطه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بنا به اطلاعیه پلیس راه راهور تردد تمام تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت 7روز سه شنبه 25 آبان ماه تا ساعت 24 سه شنبه دوم آذر در تمام محورهای استان خوزستان ممنوع است.

    همچنین تردد کلیه کامیون ها و تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 7پنجشنبه 20 آبان تا ساعت 24 روز جمعه پنجم آذر ماه در محورهای اهواز-سوسنگرد، بستان-چذابه، اهواز-خرمشهر و شلمچه ممنوع شده است. پلیس راهور به رانندگانی که قصد تردد در این مسیرها را دارند توصیه کرد برای شلمچه مسیر جایگزین ندارد ولی خودروهایی که قصد رفتن به خرمشهر را دارند می‌توانند از مسیر اهواز- آبادان- خرمشهر و بالعکس تردد کنند.

    بنا بر این گزارش تردد تمام اتوبوس ها از ساعت 7 روز پنجشنبه 20 آبان تا ساعت 24 جمعه 5 آذر در محور هفتگل-باغملک- ایذه-دهدز- شهرکرد و بالعکس ممنوع شده است.

    همچنین در مسیر اهواز –اندیمیشک-خرم آباد- الیگودرز، اصفهان- شهرکرد و بالعکس به عنوان مسیر جایگزین برای تردد خودروها اعلام شده است.

    پلیس راه اعلام کرد تردد کلیه تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت7 یکشنبه 23 آبان تا ساعت 24 روز جمعه 5 آذر از تمام محورهای استان ایلام ممنوع است.

    تردد تمام تریلرها، کامیون و کامیونت ها به استتثنا حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7یکشنبه 23 آبان تا ساعت 24 روز جمعه 5 آذر از محورهای دهلران-مهران، حمیل-ایلام، قلاجه-ایلام و ایلام –مهران ممنوع است.

    بر اساس این گزارش در استان لرستان نیز تردد تمام تانکرهای سوخت رسان عراقی از ساعت 7 سه شنبه 25 آبان تا ساعت 24 جمعه 5 آذر از تمام محورهای استان لرستان ممنوع اعلام شده است.

    در صورت بروز مشکلات ترافیکی در استان های درگیر مراسم اربعین تردد خودرهای باری حامل مواد سوختی و فاسدشدنی برابر تدابیر ابلاغی و طبق اعلام ماموران پلیس راه انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو