فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل سایپا خبر داد؛

در حال اخذ مجوز عرضه پراید در بورس کالا هستیم

عصر خودرو- مدیرعامل سایپا درباره عرضه پراید در بورس کالا می‌گوید مشکل اساسی این است که پراید جزو کالاهای قیمت‌گذاری شده است و عرضه کالاهایی که قیمت‌گذاری شده در بورس غیرقابل انجام است ولی ما در حال گرفتن مجوزهایی در این رابطه هستیم.

در حال اخذ مجوز عرضه پراید در بورس کالا هستیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «خودرو» به نقل از ایسنا، جمالی با حضور در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات در پاسخ به این سوال که علت اینکه پراید تاکنون نتوانسته در بورس کالا عرضه شود، چیست، گفت: مشکل اساسی این است که پراید جزو کالاهای قیمت‌گذاری شده است و عرضه کالایی که قیمت‌گذاری شده در بورس غیرقابل انجام است ولی ما داریم مجوزهایی می‌گیریم که این کار را انجام دهیم.

    وی افزود: مذاکرات خوبی با بورس کالا در این زمینه داشتیم. ما برای عرضه پراید در بورس کالا پیشنهادهایی داریم اما محدودیت‌هایی در شورای رقابت وجود دارد که امیدواریم حل شود. اگر این موضوع حل شود بسیاری از مصرف‌کننده‌های ما می‌توانند با روش‌های ساده‌تری این خودرو را خریداری کنند.

    مدیرعامل سایپا در پاسخ به سوالی مبنی بر علت بسته بودن نماد خسایپا، گفت: علت این است که ما یک افزایش درمانی داشتیم نهایی‌اش می‌کنیم. انشاءالله بعد از اینکه این افزایش سرمایه نهایی شد نماد معاملاتی باز خواهد شد.

    وی در پاسخ به این سوال که آیا با به ریاست جمهوری رسیدن دونالد ترامپ قراردادهایی که با سیتروئن بسته شده است به خطر بیفتد، اظهار کرد: قرارداد ما با سیتروئن و ایران خودرو با پژو نهایی شده و قرارداد نهایی غیرقابل برگشت است.

    جمالی در پاسخ به اینکه آیا با رییس‌جمهور شدن دونالد ترامپ همچنان می‌توانید با کشورهای خارجی قراردادهای خودرویی ببندید؟ گفت: ما مذاکرات خیلی خوبی داریم. قراردادهای شرکای دیگرمان نظیر برلیانس در حال عملیاتی شدن است و با شرکت‌های دیگر نیز در حال مذاکره هستیم.

    وی در پاسخ به اینکه هنوز در مورد قیمت محصولات خودروهای ایرانی از جمله ایران خودرو و سایپا شکایت‌هایی می‌شود، گفت: قیمت خودرو بالا نیست. امیدواریم بتوانیم کیفیتش هم مانند قیمتش مناسب کنیم تا اقشار مختلف بتوانند این محصولات را خریداری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو