فونیکسریمکسبهتام

یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات، لوازم و مجموعه های خودرو(۲)

مدیر عامل شرکت ماد پارت خبر داد : بازگشت شیر ایرانی به وطن با حمایت صنعت حافظ محیط زیست

عصر خودرو- شیر ایرانی با حمایت و تلاش یک شرکت فعال در صنعت خودرو پس از بیش از یکصد سال غربت به وطن باز می گردد.

مدیر عامل شرکت ماد پارت خبر داد : بازگشت شیر ایرانی به وطن با حمایت صنعت حافظ محیط زیست
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، پیمان بیات لاری مدیرعامل شرکت آذرین ماد پارت راز که با برند مادپارت در تهیه و توزیع قطعات یدکی خودرو در سراسر کشور فعالیت می کند با اعلام این خبر و با تاکید بر مسئولیت اجتماعی فعالان عرصه صنعت و اقتصاد اظهار داشت: این شرکت در راستای مسئولیت اجتماعی بنگاه های اقتصادی در قبال محیط زیست تصمیم گرفته است شیر ایرانی که سال ها قبل شکارچیان آلمانی نمونه های جفت زنده آن را به آلمان منتقل کرده بودند و در طی این سال ها تکثیر شده است را از اتحادیه اروپا به ایران وارد کند.
    وی افزود: متأسفانه طی سال ها، به دلیل شکار بی رویه و تداخل زندگی شهرنشینی با زیست طبیعی، شیر ایرانی که یک نمونه منحصر به فرد جهانی است در ایران منقرض شده و این شرکت با حمایت سازمان حفاظت محیط زیست و همکاری و حمایت مهندس قندالی رییس باغ وحش تهران ٬ دکتر جهانگیر مدیر عامل شرکت ارم سبز  و دکتر ایمان معماریان دامپزشک متخصص این حوزه ٬ نمونه های جفت شیر ایرانی را پس از طی مراحل استاندارد با دستور سازمان EEP  که گونه های در معرض انقراض جانوران را تحت حمایت خود قرار می دهد، از اتحادیه اروپا وارد کشور خواهد کرد.
    بیات لاری با بیان اینکه تمام محصولات شرکت مادپارت با لوگو شیر ایرانی تولید و در سطح کشور توزیع می شود، اضافه کرد: مادپارت عضو گروه صنعتی رایزکو است که با هدف توسعه فعالیت های صنعتی متکی به ظرفیت های داخلی و با نگاه به حفاظت ازمحیط زیست شکل گرفته است و در مادپارت نیز برای انجام مسئولیت های اجتماعی و رفع دغدغه های زیست محیطی حامی شیرایرانی هستیم و برای آینده نیز برنامه های متعدد زیست محیطی تعریف کرده ایم.
    وی با اشاره به اینکه شرکت مادپارت از سال 94 با هدف رفع نیاز مصرف کنندگان و تأمین قطعات استاندارد خودرو سازان تأسیس شده است، گفت: اولویت دیگر ما در راستای مسئولیت اجتماعی، رفع واسطه ها از تولیدکننده تا مصرف کننده است تا جایی که امروز محصولات ما بدون هیچ واسطه ای و صرفا از طریق نمایندگی های انحصاری شرکت در سطح کشور توزیع می شود. از سویی رویکرد شرکت در اتکا به پتانسیل های داخلی و رفع واسطه ها موجب اشتغالزایی سفید، حمایت از مصرف کننده و صرفه جویی ارزی نیز شده است. 
    بیات لاری افزود: در سبد تولیدات شرکت مادپارت 420 قلم کالای تولیدی وجود دارد که این تولیدات به سیستم های مختلف خودرویی مانند سوخت رسانی، هوا رسانی، پلیمرتزریقی، برقی، جلوبندی، پلوس، دیسک و صفحه گیربکس و کمک فنر مربوط هستند.
    مدیر عامل شرکت مادپارت با اشاره به موافقت و حمایت قاطع دکتر حمیدرضا صمدی رئیس هیأت مدیره این شرکت با هزینه های انتقال، نگهداری و تکثیر شیر ایرانی اظهار داشت: این پروژه از اردیبهشت ماه سال جاری تا امروز با موفقیت پیش رفته است و امیدواریم تا پایان آذرماه فعالیت ما به پایان برسد و بعد از حضور کارشناسان EEPو تایید نهایی آنها در خصوص استاندارد بودن تاسیسات و شرایط نگهداری در باغ وحش تهران، وارد فاز انتقال یک جفت شیرایرانی زادآور به کشور شویم. هم چنین امیدواریم زمینی وسیع در دشت های استان فارس که خاستگاه طبیعی این حیوان است از سوی دولت و سازمان حفاظت محیط زیست اختصاص داده شود تا بتوانیم با فنس کشی محل محصوری را درست مثل محل های محصور شده طبیعت کنیا و اوگاندای آفریقا تهیه کنیم تا جفت شیر ایرانی بتواند به راحتی زندگی و زاد و ولد کند.
    گفتنی است شرکت مادپارت امسال در یازدهمین نمایشگاه بین المللی قطعات خودرو که 25 تا 28 آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود برای اولین بار به شکل رسمی با شعار حامی شیرایرانی در عرصه صنعتی ظاهر می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو