فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خبر داد:

رصد محورهای شرق استان تهران

همراه داشتن زنجیر چرخ ضروری است

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: به همراه داشتن تجهیزاتی نظیر زنجیر چرخ و پوشاک گرم در وسایل نقلیه به منظور مقابله با شرایط ناپایدار جوی بسیار ضروری است.

رصد محورهای شرق استان تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سردار عبدالرضا ناظری  با اشاره به رصد جاده ها و محورهای مواصلاتی شرق استان تهران اظهار داشت: محورهای مواصلاتی شرق استان تهران از جمله محورهای مهم و پرتردد در کشور محسوب می شوند.

    فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با تأکید بر حضور نیروی های پلیس در محورهای مواصلاتی پرتردد این استان افزود: نیروهای پلیس با تلاش شبانه روزی و حضور موثر در محورهای مواصلاتی پرتردد در شرق استان تهران می کوشند تا خدمت رسانی مطلوبی را به مردم ارائه کنند.

    سردار ناظری با اشاره به بارش برف های اخیر و یخبندان در برخی محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ادامه داد: رعایت نکات ایمنی در زمان برفی بودن جاده ها بیش از هر زمانی ضروری است.

    وی اضافه کرد: متأسفانه برخی از رانندگان در زمان یخبندان و شرایط برفی، تجهیزات و امکانات لازم را به همراه خود ندارند و همین امر سبب می شود تا مشکلاتی را برای خود و سایر سرنشینان ایجاد کنند.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران به همراه داشتن زنجیر چرخ را برای رانندگان وسایل نقلیه ضروری دانست و عنوان کرد: به همراه داشتن تجهیزاتی نظیر زنجیر چرخ و پوشاک گرم در وسایل نقلیه به منظور مقابله با شرایط ناپایدار جوی بسیار ضروری است.

    وی با تأکید بر این نکته که رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن سلامتی مردم است، بیان داشت: در شرایطی که بارش برف و یخبندان، درصد و احتمال تصادف و حوادث رانندگی را افزایش می دهد، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می تواند ضامن سلامتی مردم باشد.

    ناظری متذکر شد: باید رانندگان وسایل نقلیه قبل از انجام هر سفری، از ایمنی و سلامت خودرو خود مطمئن شده تا در طول سفر بویژه در شرایط برفی و یخبندان با مشکلات متفاوتی روبرو نشوند.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: تردد در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران ادامه دارد و پلیس نیز به وظیفه خود در این زمینه عمل خواهد کرد.

    وی متذکر شد: عوامل راهداری نیز در کنار پلیس برای خدمت رسانی به مردم در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران حضور دارند که باید از تلاش های همه زحمتکشان این عرصه تقدیر کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو