فونیکسریمکسبهتام

پیش‌بینی کولاک شبانه در جاده‌های برف‌گیر

برف در جاده‌های ۱۰ استان

عصر خودرو- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف در محورهای ۱۰ استان کشور خبر داد.

برف در جاده‌های ۱۰ استان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، سرهنگ نادر رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور اظهار کرد: آخرین گزارش‌های دریافتی در حال حاضر اکثر محورهای دو استان گیلان و اردبیل با بارش برف روبه‌رو است.

    وی با بیان اینکه محور فیروزکوه و ارتفاعات کندوان در استان مازندران برفی گزارش شده، اظهار کرد: محور قزوین رشت و همچنین گردنه کوهین و تونل منجیل در استان قزوین نیز با بارش برف روبه‌رو است.

    رحمانی از بارش برف در محور اهر در استان آذربایجان شرقی خبر داد و گفت: محور اصفهان نایین در استان اصفهان و محور اسفراین - سبزوار در استان خراسان شمالی نیز برفی است.

    وی ادامه داد: محور زنجان - خرم‌دره و خدابنده - ابهر در استان زنجان، محورهای شهمیرزاد فولادمحله و شاهرود آزادشهر و شاهرود - گرگان در استان سمنان نیز با بارش برف روبروست.

    رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه و محور جنگل گلستان در استان گلستان نیز برفی گزارش شده است، گفت: تردد در محورهای استان‌های گیلان، اردبیل، گلستان، مازندران و سمنان تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است و پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ جلوگیری خواهد کرد.

    وی همچنین از مه گرفتگی و کاهش دید در دو محور اسالم به خلخال و اردبیل به آستارا و گردنه الماس در تونل حیران خبر داد و گفت: اغلب محورهای استان مازندران نیز با بارش باران روبه‌رو است.

    رحمانی با اشاره به محورهایی که بارش برف در آن گزارش شده است گفت: پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که در اغلب این محورها هنگام شب شاهد بروز کولاک خواهیم بود. از این رو توصیه ما به رانندگان این است که از تردد شبانه در این معابر خودداری کنند.

    وی با بیان اینکه مشکل ترافیکی خاصی در جاده‌های کشور وجود ندارد، افزود: رانندگان باید هنگام رانندگی در زمستان علاوه بر برخورداری از تجهیزات زمستانی، از سلامت بخاری‌های خود اطمینان حاصل کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو