فونیکسریمکسبهتام

فعالیت ۷۰۰ نیرو و ۲۰۰دستگاه تجهیزات برف روب در منطقه یک

عصر خودرو- شهردار منطقه یک شهر تهران از باز بودن تمامی معابر منطقه خبر داد و گفت: از شب گذشته بالغ بر ۷۰۰ نیروی برف روب و بیش از ۲۰۰دستگاه تجهیزات در حال پاکسازی و برف روبی در سطح منطقه بوده اند.

فعالیت ۷۰۰ نیرو و ۲۰۰دستگاه تجهیزات برف روب در منطقه یک
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، فخرالدین سلیمانی در باره شرایط کنونی منطقه و تشریح عملیات برف روبی اظهار کرد: از شب گذشته نیروها در حالت آماده باش بوده و بلافاصله با برودت بالای هوا، مسیرهای بزرگراه، معابر اصلی تحت پوشش قرار گرفته و اقدام به شن پاشی شد.

    سلیمانی اظهار کرد: بررسی های نیروهای عملیاتی برف روبی نشان داد از ساعت 4 صبح با شدت گرفتن بارش برف و کاهش دمای هوا تا 10 درجه سانتیگراد زیر صفر بار دیگر مسیرها دچار لغزندگی شدند که این امر بر شدت فعالیت نیروهای برف روب افزود.

    به گفته شهردار منطقه یک شهر تهران، ترافیک ناشی از سر خوردن خودروها از مشکلات منطقه بوده است چرا که متاسفانه لاستیک های فرسوده خودروهای شخصی در تقاطع ها دچار سر خوردگی شده اند و همین امر باعث توقف طولانی مدت خودروها در سطح منطقه شده است.

    وی اظهار کرد : خوشبختانه با تلاش بسیار نیروهای عملیات برف روبی و پاشین شن مخصوص در حال حاضر تمامی معابر یخ زدایی شده است و تردد در تمامی خیابان های منطقه باز است.

    سلیمانی با اشاره به اینکه در حال حاضر کنترل وضعیت ترافیکی منطقه سبب کاهش بار ترافیکی معابر شده است، افزود: با باز شدن مسیرهای پایین دستی همچون بزرگراه آفریقا، مدرس و کاوه، بار ترافیکی در حال تخلیه است و بدین ترتیب بار دیگر نیروهای برف روب امکان کنترل معابر فرعی را دارند.

    وی با اشاره به اینکه با کاهش دما طی امشب، مسئله لغزندگی وجود دارد، اظهار کرد: کنترل معابر اصلی و فرعی در دستور کار است و امشب نیز با استفاده از خودروهای شن پاش و بهره گیری از نیروهای آماده باش، شن مخصوص و ضد یخ در سطح منطقه استفاده می شود تا صبح روز آینده مشکلی در سطح منطقه وجود نداشته باشد.

    شهردار منطقه یک از شهروندان تقاضا کرد: امیدواریم با توجه به وضعیت آب و هوا شهروندان از وسایل نقلیه عمومی جهت تردد در سطح شهر استفاده کنند و در صورت استفاده از خودرو شخصی حتما زنجیر چرخ بسته شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو