فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان البرز:

جاده چالوس امروز یک طرفه می‌شود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان البرز از یک طرفه شدن جاده چالوس از عصر امروز خبر داد.

جاده چالوس امروز یک طرفه می‌شود
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایلنا، با توجه به فرا رسیدن ایام سوگواری رحلت جانسوز پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع)، بسیاری از مردم ساکن استان‌های تهران و البرز که اصالت دیگر شهرستان‌ها را دارند، برای برگزاری آئین‌های سوگواری و عزاداری به زادگاه‌های خود در این ایام مراجعه می‌کنند.

    وی افزود: به همین دلیل و بر اساس تجربه سال‌های گذشته انتظار داریم که از صبح امروز شاهد حجم سنگین خودروهایی باشیم که از استان‌های تهران و البرز به سمت استان‌های شمالی،‌ شمال غربی و غرب در حال تردد هستند.

    این فرمانده ارشد انتظامی تصریح کرد: در آزادراه‌های تهران ـ کرج و همچنین کرج ـ قزوین با مشکلی برای تخلیه بار ترافیکی روبه‌رو نخواهیم بود، اما با توجه به اینکه محور کرج ـ چالوس با محدودیت‌های جدی روبه‌رو است، مجبور به یک طرفه کردن این محور برای تخلیه بار ترافیکی هستیم.

    اکبری گفت: بنابراین و بر اساس دستورالعمل پلیس راه کل کشور از ساعت 14 امروز ماموران پلیس راه استان مازندران اجازه حرکت خودروها از مرزن‌آباد به سمت استان البرز را نخواهند داد.

    وی بیان داشت: این محدودیت تا ساعت 23 ادامه خواهد داشت و اگر در مدت فوق بار ترافیکی جاده چالوس از کرج به سمت استان مازندران تخلیه نشده باشد، این زمان تمدید می‌شود.

    رئیس پلیس راه استان البرز افزود: همچنین از ساعت 17 تا ساعت 23 به طور کامل محور کرج – چالوس از میدان امیر کبیر در استان البرز به سمت مرزن‌آباد در استان مازندران به صورت یک طرفه خواهد بود.

    اکبری ادامه داد: اگر با حجم بیش از ظرفیت خودروهایی که از این محور به سمت شمال کشور حرکت می‌کنند روبه‌رو باشیم، به طور قطع مدت زمان یک طرفه بودن جاده چالوس افزایش می‌یابد و موضوع به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

    وی در پاسخ به این پرسش که آیا در روز دوشنبه جاده چالوس یک طرفه خواهد شد، گفت: با توجه به اینکه تعطیلات ادامه داشته و روز چهارشنبه نیز تعطیل رسمی است، انتظار داریم که مسافران بازگشت خود را به روزهای پایانی هفته موکول کنند و به همین دلیل در روز دوشنبه جاده چالوس یک طرفه نخواهد شد.

    رئیس پلیس راه استان البرز در پایان اظهار داشت: البته اگر شرایط تغییر کند، بلافاصله پلیس راه طرح‌هایی را برای کاهش بار ترافیکی در دستور کار قرار خواهد

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو