فونیکسریمکسبهتام

جزییات محدودیت های ترافیکی تعطیلات هفته جاری

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزییات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی تعطیلات هفته جاری حدفاصل روزهای یکشنبه ۷ آذر الی شنبه ۱۳ آذر را اعلام کرد.

جزییات محدودیت های ترافیکی تعطیلات هفته جاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایسنا، براین اساس تردد موتورسیکت از ساعت 12 ظهر روز یکشنبه 3 آذرماه الی 24  روز جمعه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 الی 23 روز یک شنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه از ساعت 17 همان روز الی 23 از کرج به سمت مرزن آباد یکطرفه خواهد بود.

    تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مامورین پلیس راه از ساعت 17 همان روز الی 24 از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه خواهد بود.

    تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 23:00 روز جمعه  از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 16:00 الی 23:00 روز جمعه مورخ 95/09/12 از آب اسک به سمت تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

    وسائل نقلیه سنگین نیز در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت. در این راستا تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است. در محور هراز نیز تردد کلیه تریلرها ممنوع بوده و تردد کامیون و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی  از ساعت 12 الی 24 روز یکشنبه  و همچنین از ساعت 8 الی 22 روزهای دوشنبه و پنجشنبه  و نیز از ساعت 6 روز جمعه  الی 6 روز شنبه از محور هراز  ممنوع است. 

    در محور فیروزکوه تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 23 روز یکشنبه  و از ساعت 8 الی 22 روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه   از تهران به قائم شهر و بالعکس، ممنوع است.

    تردد کلیه وسایل نقلیه از محور قدیم مشهد به شهر ملک آباد از ساعت 6 الی 18 روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه  ممنوع است. (مخصوص تردد زائران پیاده)

    وزارت راه و شهرسازی چهارجاده را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. محور شمشک – دیزین، دهلران – اندیمشک، اولنگ – شاهرود و  پونل – خلخال تا اطلاع بعدی مسدود خواهند بود.

    آزادراه کرج – تهران، محور چالوس، محور هراز، محور فیروزکوه، محور دماوند و محور قدیم تهران – قم نیز در طول روزهای آینده به دلیل عملیات کارگاه جاده‌ای با محدودیت ترافیک در برخی از بخش‌ها روبه‌رو هستند.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی آمار ترافیک 24 ساعت گذشته در محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرده که براین اساس آزاد راه کرج – تهران با ثبت بیش از 155 هزار تردد پرترافیک‌ترین مسیر بوده است. پس از آن آزادراه‌های کرج – قزوین، تهران – کرج و قزوین – کرج قرار گرفتند.

    راه‌های ارتباطی پایتخت با شهرهای ساوه، پاکدشت و شهریار نیز در رتبه‌های بعدی مسیرهای پرترافیک در 24 ساعت گذشته جای گرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو