فونیکسریمکسبهتام

فرمانده انتظامی شرق استان تهران:

توقیف۳۳۹ خودرو در ورامین

۳۸ موتور سیکلت متخلف روانه پارکینگ شدند

عصر خودرو- فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به آمار توقیف خودرو در ورامین در راستای اجرای طرح ذوالفقار ۹۵ گفت: ۳۳۹ خودروی متخلف در قالب طرح ذوالفقار ۹۵ در ورامین توقیف شدند.

توقیف۳۳۹ خودرو در ورامین
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری با تشریح برخی از دستاوردهای طرح ذوالفقار 95 اظهار داشت: طرح ذوالفقار 95 طی روزهای اخیر در شهرستان ورامین به اجرا درآمد و خوشبختانه با تلاش شبانه روزی پلیس، موفقیت های خوبی در عرصه ارتقای نظم و امنیت عمومی حاصل شد.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: طرح ذوالفقار 95 از طرح های موفق پلیس در سال جاری بوده که با هدف ارتقای امنیت عمومی اجرایی و تاکنون این طرح در بسیاری از مناطق شرق استان تهران به اجرا گذاشته شده است.

    وی با اشاره به این نکته که در اجرای طرح ذوالفقار از ظرفیت های مختلف پلیس شرق استان تهران استفاده می شود، ادامه داد: به منظور رسیدن هر چه مطلوب تر به اهداف از پیش تعیین شده برای طرح ذوالفقار 95، اجرای این طرح با همکاری پلیس های تخصصی و معاونت های فرماندهی انتظامی شرق استان تهران اجرایی می شود.

    موفقیت طرح ذوالفقار 95 در شهرستان ورامین

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: با توجه به حضور پلیس های تخصصی و فعالیت شبانه روزی مأموران ناجا، موفقیت طرح ذوالفقار 95 که طی روزهای اخیر در شهرستان ورامین اجرایی شد، در بخش های مختلف قابل بررسی است.

    وی بیان داشت: در طرح ذوالفقار 95 علاوه بر مقابله و برخورد با جرایم خشن و دستگیری مخلان نظم و امنیت عمومی نظیر سارقان، فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و انهدام باندهای قاچاق، با خودروها و وسایل نقلیه متخلف نیز برخورد می شود.

    ناظری با اشاره به عملکرد پلیس شرق استان تهران در طرح ذوالفقار 95 در شهرستان ورامین عنوان کرد: طی روزهای اخیر پلیس راه فرماندهی انتظامی شرق استان تهران در قالب طرح ذوالفقار 95 اقدامات خوبی را در راستای برخورد با وسایل نقلیه متخلف انجام داده است.

    توقیف موتور سیکلت و خودروهای متخلف در طرح ذوالفقار 95

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به توقیف 38 موتور سیکلت متخلف در ورامین در قالب طرح ذوالفقار 95 اظهار داشت: در طرح ذوالفقار 95 و با تلاش مأموران پلیس، 38 موتورسیکلت متخلف توقیف و روانه پارکینگ شدند.

    ناظری با اشاره به آمار توقیف خودرو در ورامین در راستای اجرای طرح ذوالفقار 95 گفت: 339 خودروی متخلف در قالب طرح ذوالفقار 95 در ورامین توقیف شدند.

    فرمانده انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: برخی از خودروهای توقیف شده علاوه بر تخلفات راهنمایی و رانندگی، با آلودگی صوتی زمینه برهم زدن آسایش مردم و شهروندان را فراهم می کردند.

    وی با اشاره به اعمال قانون متخلفان در طرح ذوالفقار 95 گفت: در قالب طرح ذوالفقار 95 در شهرستان ورامین، بیش از دو هزار و 438 فقره اعمال قانون تخلفات در نقاط حادثه خیز انجام شد.

    ناظری با تأکید بر این نکته که تلاش های پلیس برای ارتقای امنیت اجتماعی در شرق استان تهران ادامه دارد، بیان داشت: بدون تردید ارتقای امنیت عمومی و افزایش رضایت مندی مردم ازعملکرد پلیس، از جمله اولویت هایی است که در ماه های باقی مانده سال جاری دنبال می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو