فونیکسریمکسبهتام

محمد علیپور در حاشیه امضا قرارداد جوینت‌ونچر کروز-رایزکو و فورسیا به «عصر خودرو» خبر داد

صادرات قطعات کنترل آلایندگی خودرو به روسیه

عصر خودرو- گام‌های اجرایی جوینت ونچر کروز-رایزکو و فورسیا از روزهای ابتدایی ژانویه آغاز خواهد شد.

صادرات قطعات کنترل آلایندگی خودرو به روسیه
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، محمد علیپور یکی از مالکین صنایع تولیدی کروز در حاشیه انعقاد قرارداد جوینت ونچر کروز-رایزکو و فورسیا با بیان این مطلب گفت: در خصوص گام‌های اجرایی جوینت ونچر کروز-رایزکو و فورسیا در برنامه‌ای 5 ساله می‌توان گفت که این جوینت ونچر که پیش از این برنامه ساختمان سازی‌اش انجام شده از ابتدای ژانویه آغاز به کار خواهد کرد و ماشین‌آلات موردنیاز آن‌هم در اواسط سال 2017 وارد کشور خواهد شد.
    او با بیان اینکه هدف اصلی ما تولید قطعات برای خودروهای تازه وارد بازار ایران خواهد بود تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های که انجام گرفته محصولات رنو که با پلت فرمی جدید به ایران می‌آیند و در گام بعدی پژو هدف این برنامه خواهد بود. در کنار این به‌روزرسانی پلتفرم‌های موجود در ایران نیز هدف ما خواهد بود و امیدواریم تا سال 2020 هفتادوپنج درصد بازار را به خود اختصاص دهیم.
    علیپور در بخش دیگری نیز با  اشاره به اینکه در بحث صادرات نیز یکی از کشورهای هدف این جوینت ونچر روسیه خواهد بود  گفت: در مباحث مطرح‌شده با فورسیا برای کسب‌وکار رنو در آنجا از توانمندی این جوینت ونچر استفاده خواهیم برد. همچنین در بحث تحقیق و توسعه نیز تمام‌کارهای مهندسی و صد در صد تولید در ایران انجام خواهد شد و انتقال دانش بر اساس استانداردهای رنو و پژو کاملا در این جوینت ونچر دیده شده است.
    او همچنین با اشاره به بهتر شدن شرایط بعد از برجام نیز گفت:  این روزهای شرکت‌های دیگر تنها به دنبال فروش و فقط سرمایه‌گذاری نیستند و به این نتیجه رسیده‌اند که باید انتقال فناوری داشته باشند.
    علیپور بازار ایران را بهشت سرمایه‌گذاران دانست و تصریح کرد: دولت نیز در برنامه‌های خود حمایت از قراردادهای جوینت ونچر برای داخلی سازی  و صادرات را در دستور کار قرار داده است.

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو