فونیکسریمکسبهتام

افتتاح رسمی نمایندگی شرکت سایپا در لبنان

وزیر صنعت لبنان خواستارهمکاری با ایران برای تولید خودرو شد

عصر خودرو- « حسین الحاج حسن » وزیر صنعت لبنان در مراسم افتتاح رسمی نمایندگی مرکزی شرکت خودروسازی سایپا در این کشور، خواستار همکاری با جمهوری اسلامی ایران برای تولید خودرو در کشور متبوعش شد.

وزیر صنعت لبنان خواستارهمکاری با ایران برای تولید خودرو شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، نمایندگی مرکزی شرکت سایپا در لبنان شامگاه جمعه با حضور وزیر صنعت این کشور،« محمد فتحعلی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان،« مهدی جمالی» مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا و جمعی از مقام های سیاسی ، اقتصادی و تجاری لبنان افتتاح شد.
    شرکت « گروه مکانیکا» به ریاست « پطرس الیاس افرام» به طور انحصاری عهده دار فروش و ارائه خدمات پس از فروش تولیدات گروه خودروسازی سایپا در لبنان است و شعبه مرکزی آن در منطقه جبیل لبنان واقع است.
    در این مراسم از همکاری های سفارت جمهوری اسلامی ایران در لبنان به ویژه سفیر جمهوری اسلامی ایران و سجاد نژاد رایزن تجاری ایران در لبنان، وزارت صنعت لبنان و مدیریت شرکت خودروسازی سایپا برای کمک به حضور این شرکت در لبنان و ارائه تولیدات خودروئی ایران به شهروندان لبنان قدردانی شد.
    وزیر صنعت لبنان به شرکت مکانیکا برای این موفقیت و همکاری با شرکت سایپا در ابتدای دوره ریاست جمهوری ژنرال « میشل عون» تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد که این گام زمینه ساز تولید خودرو در لبنان با همکاری ایران و رشد و گسترش صنایع داخلی و ایجاد فرصت های شغلی جدید و بیشتر در لبنان باشد.
    الحاج حسن افزود: امیدواریم ثبات سیاسی کنونی به تقویت سرمایه گذاری ها توسط بازرگانان لبنانی و شرکای بین المللی و منطقه ای در لبنان منجر شود.
    وی ثبات و امنیت کنونی در لبنان را مدیون ایثارگری های ملت ، ارتش ، نیروهای امنیتی و نیروهای مقاومت لبنان در رویاروئی با تروریسم صهیونیستی و تکفیری دانست.
    وزیر صنعت لبنان با تاکید بر ضرورت تشکیل سریع دولت جدید لبنان، تصویب قانون جدید انتخابات و برگزاری انتخابات پارلمانی لبنان در موعد مقرر ( ماه مه 2017) و براساس قانون جدید را خواستار شد.
    الحاج حسن گفت: از ریاست جمهوری لبنان می خواهیم که دولت آینده را مکلف کند علاوه بر برگزاری انتخابات پارلمانی اهتمامی ویژه به اقتصاد ، صنعت و کشاورزی لبنان داشته باشد و یک رویکرد و برنامه روشن اقتصادی ارائه کند تا از مهاجرت جوانان لبنانی جلوگیری شود.
    وی افزود: نمی توانیم سیاست های اقتصادی گذشته را که به 15 میلیارد دلار کسری در بودجه تجاری لبنان منجر شده است، ادامه دهیم و بیش از این در بحران بیکاری غرق شویم.
    وزیر صنعت لبنان خاطرنشان کرد: شهر تاریخی جبیل در قلب استان جبل لبنان دروازه ورود صنعت ایران به لبنان شده است .
    الحاج حسن تصریح کرد: ایران دوست لبنان و همه لبنانی ها از طوائف و مذاهب و جریان های مختلف سیاسی است حتی آنهائی که حاضر نیستند دوستی خود را با آن اعلام کنند.
    وی اظهارداشت: همکاری های اقتصادی و تجاری و صنعت گردشگری می تواند بین ملت ها نزدیکی ایجاد کند و این تحول جدید می تواند موجب نزدیک شدن بیشتر ایران و لنبان شود.
    وزیر صنعت لبنان تاکید کرد که لبنانی ها ، ایران را حامی مقاومت می دانند و این افتخاری بزرگ برای لبنان و مقاومت است و حالا می توانند با صنعت، تولیدات، فن آوری، علم ، پیشرفت و توسعه ایران هم بیشتر آشنا شوند.
    به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا هم در سخنانی با تشریح فعالیت های این شرکت در داخل و خارج از ایران گفت که شاهد افتتاح رسمی مجهزترین، مدرنترین و کاملترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی ساپیا در لبنان هستیم.
    جمالی با بیان اینکه شرکت سایپا در سال دو تا سه مدل جدید خودرو به بازار ایران و بازارهای جهانی و منطقه ای عرضه می کند ، افزود: سایپا با قریب به دو دهه تجربه حضور در بازارهای جهانی و منطقه ای اکنون در بازارهای کشورهای آذربایجان، سوریه، ترکمنستان، عراق، اوکراین، یمن، الجزائر، مصر، سودان ، جیبوتی ، نیجر، غنا، ساحل عاج، سنگال ، ونزوئلا و لبنان حضور دارد و در پنج کشور ونزوئلا، سوریه، سودان، عراق و سنگال خودرو تولید می کند.
    وی تاکید کرد که سایپا با همکاری نمایندگی و شریک تجاری خود در لبنان « مکانیکا گروپ» علاوه بر ارائه محصولات قابل رقابت در عرصه کیفیت و قیمت، خدمات پس از فروش را به مشتریان لبنانی ارائه خواهد کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو