فونیکسریمکسبهتام

آغاز به کار مجهز ترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش سایپا در لبنان

عصر خودرو- با حضور وزیر صنایع کشور لبنان، سفیر ایران در بیروت، مدیرعامل گروه خودرو سازی سایپا و جمعی از مدیران صنعتی دو کشور لبنان و ایران، بزرگترین و مجهز ترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در خاورمیانه و در شهر بیروت افتتاح شد.

آغاز به کار مجهز ترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش سایپا در لبنان
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  سایپا نیوز، با حضور دکتر حسن حاج حسین وزیر صنایع لبنان، دکتر محمد فتحعلی سفیر ایران در لبنان و دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بزرگترین و مجهز ترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در خاور میانه و در شهر بیروت افتتاح شد.
    در ابتدای مراسم، وزیر صنایع لبنان با ابراز خرسندی از حضور صنایع خودروسازی ایران در کشور لبنان، نزدیک خواندن روابط و علایق دو ملت لبنان و ایران در دروازه تجارت و صنعت را فصل جدیدی از روابط مثبت و سازنده بین دو کشور خواند که باعث تحکیم و توسعه روابط سیاسی و اقتصادی دو کشور پس از رفع تحریم ها از  ایران و به ثمر رسیدن انتخابات ریاست جهوری لبنان خواهد شد.
    همچنین وی اظهار امیدواری کرد: با همکاری سایپا بزودی امکان تولید و ایجاد سایت تولید خودرو در کشور لبنان نیز فراهم شود.
    در ادامه دکتر مهدی جمالی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا ضمن معرفی مختصری از گروه سایپا و فعالیت های انجام شده سایپا در نزدیک به نیم قرن  تولید خودرو در کشور ایران به معرفی همکاران و شرکای استراتژیک سایپا در سراسر دنیا پرداخت.
    وی افزود:گروه خودروسازی سایپا از همکاری استراتژیک با شرکای مطرح جهانی از جمله شرکت های رنو، نیسان، پژو، سیتروئن، کیاموتورز، فیات، اویکو، ولوو و برخی خودروسازان آسیایی دیگر بهره می برد.
    جمالی تصریح کرد: گروه خودروسازی سایپا با تکیه بر توان بالای مهندسی و دستیابی به دانش روز صنعت طراحی و تولید خودرو، در هر سال 2 الی 3 محصول جدید هم زمان به بازار ایران و بازارهای جهانی عرضه می کند.
    وی افزود: یکی از ویژگی های بارز محصولات گروه سایپا اقتصادی بودن آنهاست. بدین معنی که علاوه بر برخورداری از قیمت های مناسب و رقابتی، بدلیل مصرف پایین سوخت و سهولت در نگهداری و تعمیرات خودرو و فراوانی و قیمت مناسب قطعات یدکی، مورد استقبال طیف وسیعی از مشتریان در ایران و سایر بازارهای می باشد.
    مدیرعامل سایپا گفت: این گروه خودرو ساز قریب به 2 دهه دارای تجریه حضور در بازارهای جهانی می باشد و هم اکنون محصولات گروه سایپا در حال عرضه در 4 قاره جهان شامل کشورهای آذربایجان، سوریه، ترکمنستان، عراق، اکراین، یمن، الجزایر، مصر، سودان، جیبوتی، نیجر، غنا، ساحل عاج، سنگال و ونزوئلا است. همچنین این گروه در 5 کشور جهان شامل کشورهای ونزوئلا، سوریه، سودان، عراق و سنگال دارای سایت تولید خودرو است.
    وی تاکید کرد: امروز با همکاری مجدانه شرکت مکانیکا گروپ شاهد افتتاح جدیدترین و مجهزترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در منطقه جبیل شهر بیروت در کشور لبنان هستیم.
    جمالی گفت: گروه خودروسازی سایپا با اتکا به پتانسیل های بسیار بالای شرکت مکانیکاگروپ بعنوان نماینده و شریک تجاری خود برآن است تاعلاوه برعرضه محصولات بروز که قابلیت رقابت در عرصه کیفیت و قیمت را داراست، در عرصه خدمات و عرضه قطعات به نحوی متمایز رضایت مشتریان عزیز لبنانی را  جلب نماید.
    وی افزود: به همین منظور همزمان با توسعه فروش محصولات با همکاری شرکت مکانیکا گروپ در سراسر کشور لبنان شبکه نمایندگی سایپا را گسترش خواهیم داد و برای این گروه بعنوان نمانیده انحصاری گروه خورو سازی سایپا کشور لبنان آرزوی موفقیت روز افزون دارم.
    گفتنی است با افتتاح بزرگترین و مجهزترین نمایندگی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا در خاورمیانه و در شهر بیروت، سایپا با تنوعی بالغ بر 15 مدل از محصولات خودریی اعم از خودروهای سواری ایکس100 و ایکس 200 و برلیانس مدل های سری اچ 200 و اچ 300 ،آریو، وانت های زامیاد و ریچ و کامیون های الوند با همکاری شرکت مکانیکا گروپ لبنان و در مکانی افزون بر9000 متر مربع در 9 طبقه در منطق جبیل واقع در شمال شهر بیروت آغاز به کار کرده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو