فونیکسریمکسبهتام

بازدید شبکه بین المللی CCTV۴ چین از مکان‌های تاریخی کشور

مدیران خودرو میزبان خبرنگاران چین

عصر خودرو: تنی چند از خبرنگاران و گروه فیلم‌برداری و مستندسازی شبکه بین المللی CCTV۴ کشور چین، یکی از شش شبکه بین المللی این کشور پهناور؛ هفته گذشته به نیت ساخت مستندی فرهنگی-هنری و بازدید از مکان‌های تاریخی کشور، به ایران سفر کردند. در این میان شرکت مدیران خودرو متولی دو برند خودروسازی ام‌وی‌ام و برند لوکس چری از این گروه خبرنگار دعوت کرد تا به عنوان بخشی از برنامه بازدید خود، از خط تولید محصولات چری و ام‌وی‌ام در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید واقع در شهر بم استان کرمان دیدن کنند.

مدیران خودرو میزبان خبرنگاران چین
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۰:۰۰

به گزاش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، سفر زمین طولانی و البته جذاب اعضای شبکه بین المللی CCTV4 با همراهی سه مجموعه خبری تخصصی خودرویی ایران و همچنین تنی چند از خریداران وفادار محصولات چری همگی سوار بر پنج دستگاه چری تیگو 5 که دو دستگاه آن به علائم و نشانه‌های گروه خبری شبکه بین المللی CCTV4 چین تزئین شده بود، در حقیقت به عنوان تور هواداران چری از میدان آزادی تهران آغاز شد. چری تیگو 5 اولین محصول مدیران خودرو با برند چری در کشور بود که سال گذشته به بازار معرفی و تا به امروز با استقبال بسیار خوبی مواجه شد. این خودرو از پیشرانه تمام آلومینیومی دو لیتری چهارسیلندر تنفس طبیعی در اتصال با گیربکس اتوماتیک CVT تیپ ترونیک 7 سرعته، چهار کیسه ایمنی هوا و سیستم استارت بدون کلید بهره می‌برد.
سفر با بازدید از نمایندگی محصولات مدیران خودرو در نمایندگی شهر کاشان و پس از آن با بازدید از مهم ترین مکان‌های تاریخی شهر اصفهان به ویژه سی وسه پل و میدان نقش جهان و صنایع دستی این شهر ادامه یافت. با رسیدن به شهر تاریخی بم، شهری که بطور کامل به ثبت تاریخی سازمان یونسکو رسیده است، خبرنگاران CCTV4 را بر آن داشت تا از باغ‌های بزرگ درختان نخل و انبوه نخلستان‌های این شهر بازدید کنند چرا که درختان نخل در مناطق آب و هوایی کشور چین رشد نکرده وبرای آن‌ها جذابیت بسیاری دارد. بازدید از ارگ تاریخی در دست بازسازی بم آن هم از قسمت‌های بازدید ممنوع نیز نقطه عطف دیگری در برنامه سفر تاریخی اعضای CCTV4 بود.
دیگر هدف اعضای شبکه بین المللی CCTV4 چین از سفر به ایران تهیه گزارش از روابط بسیار خوب تجاری، اقتصادی و صنعتی میان شرکت‌های چینی و شرکت‌های ایرانی بود که در این میان سرمایه گزاری مشترک و بزرگ دو شرکت چری و مدیران خودرو در قالب قرارداد جوینت ونچر یکی از مهم‌ترین سوژه‌های مورد توجه این گروه رسانه‌ای چینی بود.
بخش بعدی سفر خبرنگاران چینی با بازدید از کارخانه بزرگ مدیران خودرو واقع در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید در 20 کیلومتری شهر بم همراه بود. این کارخانه با هدف تولید، واردات و صادرات انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین تحقیق و توسعه در زمینه  خودرو و صنعت خودروسازی در سال 1381 در زمینی به وسعت 500 هزار متر مربع تاسیس شد و در حال حاضر بیش از 2500 نفر مهندس و کارگر در ان مشغول به کار هستند. تیراژ تولید فعلی این مجموعه شامل 200 دستگاه در هر شیفت کاری است که با در نظر گرفتن دو شیفت کاری در روز آمار تولید معادل 400 خودرو در روز است.
خط تولید محصولات مدیران خودرو در حال حاضر یکی از برترین خطوط تولیدی خودرو در مقایسه با خط تولید رقبای خودرویی هم رده در کشور است که تمامی پرسنل آن ملزم به رعایت استانداردهای بین المللی ISO 9001:2008 ، ISOTS 10004:2010 (نظرسنجی از مشتریان) ISO10002:2004 (رسیدگی به شکایات مشتریان) هستند.
جدا از محصولات فعلی و شناخته شده شرکت مدیران خودرو چون ام‌وی‌ام X33، 110، 315 و چری تیگو5 محصولات به روز شده و مورد بازنگری شده‌ای را در دست تولید دارد که در پس نسل سوم X33 با نام X33S باقی نمونه‌های به روز شده نیز به زودی روانه بازار خواهند شد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو