فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل یک شرکت مشاور سرمایه گذاری مطرح کرد:

فرصت طلایی برای ورود به خودرویی ها

عصر خودرو- درحالیکه بازار سرمایه ایران درمیان عوامل محرک منفی و مثبت بسیار به فعالیت خود ادامه می دهد ، اما درعمل مشاهده می شود که بازار جان چندانی ندارد و حجم معاملات در بازار هر روز درحال کاهش است.

فرصت طلایی برای ورود به خودرویی ها
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از عصربازار ، این بخشی از سخنان دکتر محسن عباسی مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر  است.

    او درباره وضعیت کنونی بازار معتقد است: درشرایط حاضر کنونی مجموعی ازاخبار خوب و بد بر بازار ایران تاثیر گذاشته است ،  انتخاب ترامپ و انتظاربرای تکیه زدن وی بر صندلی ریاست جمهوری آمریکا وشفاف شدن مواضع وی ، تمدید تحریم ها  از سویی دیگر ، افزایش قیمت های جهانی ، رشد قیمت نفت و فلزات بر جو روانی حاکم بر بازار موثر است.

    عباسی ادامه می دهد : در شرایط کنونی درمجموع بسته ایی از عوامل داخلی و خارجی بر وضعیت بازار حاکم شده اند، که هرکدام به صورت کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت بر بازار اثر دارند.

    به گفته مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبر تصریح کرد: درحال حاضر رشد قیمت های جهانی و اتفاقات داخلی تا پایان سال اثرات خود را بر بازار خواهند داشت ضمن اینکه گزارش های 9 ماهه نیز منتشر می شود ، اما تغییر ریاست جمهوری آمر یکا به طور میان مدت بر بازار اثر خواهد داشت.

    وی با بیان اینکه وضعیت کلی بازار را تا سه ماه آینده مثبت ارزیابی می کند، افزود: از سویی دیگر هم اکنون حجم نقدینگی در بازار بسیار پایین بوده این درحالی است که ریسک کنونی جدید بازار عدم خروج نقدینگی از سیستم بانکی است درحالیکه پیش بینی می شد با کاهش نرخ سود بانکی شاهد ورود پول های جدید به بازار باشیم که این اتفاق آنچنان که باید و شاید اتفاق نیفتاد.

    او گفت: به همین دلیل است که نمادهای بزرگ جانی برای رشد ندارند و ازطرفی دیگر، نمادهای کوچک با تهدیدی به نام حبابی شدن و توقف نماد روبرو هستند.

    او اضافه کرد: سهامداران در شرایط حاضر باید با تحلیل های تکنیکال از اوضاع کنونی بازار نوسان گیری کنند.

    عباسی درباره وضعیت سهام خودرویی ها نیز گفت: این نماد بیشتر از این افت نمی کند و شرایط حاضر فرصت خوبی برای ورود به این نمادهاست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو