فونیکسریمکسبهتام

قمار بزرگ تویوتا بر سر کمری مدل ۲۰۱۸

عصر خودرو- دلایل زیادی وجود دارد که سدان میان رده تویوتا کمری یکی از بهترین و پرفروش ترین خودروهای تاریخ صنعت خودرو محسوب می شود؛اما تویوتا اخیراً دست به کار پر خطری زده که ممکن است به اعتبار برند آن خدشه وارد کند.

قمار بزرگ تویوتا بر سر کمری مدل ۲۰۱۸
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، دلایل زیادی وجود دارد که سدان میان رده تویوتا کمری یکی از بهترین و پر فروش ترین خودروهای تاریخ صنعت خودرو محسوب می شود که این اتفاق خوشایند فقط به واسطه طراحی زیبای این خودرو نیست.چرا که خریداران این مدل اذعان می کنند که علت اصلی خرید آنها، قابل اعتماد بودن، مصرف سوخت بهینه،ایمنی بالا،راحتی این خودرو است.

    استایل بحث برانگیز تویوتا کمری برای یک دهه است که مورد بحث منتقدین قرار دارد اما از گوشه و کنار خبر می رسد که تویوتا قصد دارد، با رونمایی از طراحی جدیدی که برای کمری 2018 در نظر گرفته ، علاقه مندان و طرفداران خود را سورپرایز کند. اما با توجه به اتفاقات اخیر، برخی این اقدام تویوتا را قمار بزرگ این شرکت و فقط برای عقب نماندن از رقبا بر شمرده اند که ممکن است به وجهه برند آسیب وارد کند.

    صحبت از این است که تویوتا از کمری 2018 در نمایشگاه ماشین دتروید که در ژانویه سال 2017 برگزار می شود رونمایی خواهد کرد و در آنجا به رقابت با رقبای اصلی خود یعنی فورد فیوژن،مزدا 6، هوندا آکورد، شورلت مالیبو،نیسان آلتیما، هیوندا سوناتا بپردازد.

    تویتا به تازگی محصولات جدیدی روانه بازار کرده است که با استقبال گرم خریداران مواجه شده است. برای مثال مدل پیروس جدید تویوتا بسیار چشمگیر است اما زیبایی چندانی ندارد این در حالی است که مدل C-HR که در سال آینده به بازار عرضه می شود بسیار زیباتر به نظر می رسد.

    با توجه به این شرایط متناقض، هنوز اقبال عمومی به مدل کمری 2018 مشخص نیست اما با وجود تکاپوی رقبای تویوتا حتما به این نکته می رسید که چرا تویوتا دست به این کار پرریسک و چالشی زده است.

    جدای از بحث ظاهر و طراحی بیرونی مدل جدید کمری، این خودرو بر روی همان پلتفرمی سوار خواهد شد که پریوس از آن استفاده می کند که می توان از ان به عنوان یک خبر خوب یاد کرد چرا که شاسی پریوس یکی از بهترین شاسی های موجود در بازار محسوب می شود؛ همچنین کمری 2018 از یک موتور 2٫5 لیتری 4 سیلندر و یک موتور 2 لیتری توربوشارژ 4 سیلندر استفاده می کند. البته گمانه زنی هایی نیز وجود دارد که ممکن است کمری 2018 از یک موتور 3٫5 لیتری 6 سیلندر برای رقابت با فورد فیوژن اسپورت استفاده کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو