فونیکسریمکسبهتام

معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران تاکید کرد:

آماده باش کامل مدیریت شهری با همکاری پلیس راهور در پی بارش شب گذشته

عصر خودرو- معاون شهردار تهران گفت: با تلاش شبانه ماموران شهرداری و حضور نیروهای راهور به رغم بارش برف در مناطق پربارش پایتخت در شب گذشته، تمام معابر باز و روان است.

آماده باش کامل مدیریت شهری با همکاری پلیس راهور در پی بارش شب گذشته
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از برگزاری نشست مشترک میان این معاونت با پلیس راهور تهران و معاونت خدمات شهری شهرداری گفت: این نشست به منظور هماهنگی جهت اقدامات مشترک و برنامه ریزی شده در زمستان و خدمت رسانی بهتر به شهروندان تهرانی برگزار شد.

    مازیار حسینی بیان کرد: در این جلسه ١٨ اقدام به تصویب رسید تا طی ان با یک هماهنگی درون و برون سازمانی زمینه اقدامات مشترکی میان نیروهای خدوم راهور با عزیزان زحمت کش خدمات شهری و عوامل پر تلاش حمل و نقل عمومی به منظور تسهیل تردد و خدمت رسانی بهتر به شهروندان در فصل زمستان فراهم شود.

    حسینی افزود: برگزاری مانور مشترک، فرماندهی و عملیات هماهنگ ، تشکیل ستاد بحران در صورت لزوم،پشتیبانی و حضور نیروها در نقاط نیازمند مدیریت میدانی، مدیریت سفر و برنامه ریزی مناسب جهت خدمت رسانی بهتر حمل و نقل عمومی متناسب با وضعیت جوی و تقاضای سفر از جمله دستاوردهای این نشست بود.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از همکاری پلیس راهور و نیروهای خدمات شهری تشکر کرد و گفت : دستاورد امروز نتیجه تلاش و همکاری مشترک این سه بخش است .

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به نقش  مهم شهروندان در تسهیل ترددهای زمستانی گفت: در فصل سرما تمایل به استفاده از خودرو شخصی بیشتر است که نتیجه  آن  افزایش ترافیک و آلودگی بیشتر هواست . از همین رو هرگونه اقدامی صرفا با مشارکت و همراهی شهروندان به نتیجه می رسد.

    وی افزود: ترافیک و کاهش سرعت حرکت بطور طبیعی همراه با بارندگی و یخ بندان پیش می آید.  لذا شهروندان باید توجه داشته باشند که در مواقع بارندگی و یخبندان حتی الامکان از سفر های غیر ضروری خود داری کنند و اولویت خود را سفر با وسایل حمل و نقل عمومی  قرار دهند. ضمن انکه داشتن زنجیر چرخ و یا لاستیک یخ شکن از الزامات تردد های زمستانی است.

    وی گفت: نقش رسانه های گروهی و ارباب جراید در فرهنگسازی و اگاهی بخشی صحیح به شهروندان بسیار پر اهمیت است و باید الگوها و رفتار های صحیح ترافیکی را اموزش و ترویج داد.

    حسینی تاکید کرد: ظرفیت خیابانهای تهران محدود است و با روند ورود روزانه خودروهای جدید به بازار و عدم اسقاط خودروهای فرسوده ، کلانشهر های ما در حال تبدیل به پارکینگ های بزرگ هستند و اگر همراهی و مشارکت صحیح مردم نباشد حل مشکلات ترافیکی غیر ممکن خواهد بود

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو