فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری استان تهران:

تردد خودروها در جاده های استان تهران روان است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: براساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارت تصویری، تمامی محورهای استان (به جز شمشک-دیزین) باز و تردد خودروها در آن ها به صورت عادی و روان در جریان است.

تردد خودروها در جاده های استان تهران روان است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل ازایرنا ،  مجید نصرالله نژاد روز جمعه افزود: بارش برف از ساعت سه بامداد امروز در تمامی محورهای اصلی استان تهران از جمله آزادراه های تهران- قم، تهران - کرج و ...آغاز و موجب کندی حرکت خودروها شد.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اظهار کرد: با تلاش ماموران راهداری از شب گذشته تاکنون مشکل خاصی در جریان تردد خودروها در جاده های استان ایجاد نشده است.
    وی با بیان اینکه در محور هراز محدوده آبعلی و سایر جاده های کوهستانی استان بارش برف ادامه دارد، تصریح کرد: وضعیت جوی سایر محورهای مواصلاتی استان پایدار است.
    نصرالله نژاد با اشاره به استقرار اکیپ های راهداری در محورهای برف گیر استان تهران خاطرنشان کرد: این اکیپ ها با تمامی تجهیزات و امکانات در مسیرهای شمالی و کوهستانی استان به صورت شبانه روزی مستقر هستند و در صورت نیاز، خدمات لازم را ارایه می دهند.
    وی پیش بینی کرد که به تدریج از ساعات بعد از ظهر امروز(جمعه) شاهد افزایش تردد خودروها در محورهای کرج - تهران و فیروزکوه به تهران باشیم.
    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران از همه شهروندان درخواست کرد با توجه به لغزندگی جاده ها با سرعت مطمئن رانندگی کنند و برای اطلاع از وضعیت جاده های استان تهران با شماره تلفن 77909080 مرکز مدیریت راه های استان تماس بگیرند.
      تردد در مسیر شمشک - دیزین به دلیل لغزندگی جاده و نداشتن شانه خاکی و همچنین وجود پرتگاه ها از چندی پیش ممنوع شده که به دلیل شرایط نامناسب برای تردد خودروها تا اطلاع ثانوی همچنان مسدود است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط