فونیکسریمکسبهتام

رئیس شورای عالی استان‌ها مطرح کرد

میانگین تلفات حمل و نقل کشور از تلفات جهانی بسیار بیشتر است

عصر خودرو- رئیس شورای عالی استان‌های کشور گفت: در حوزه حمل و نقل با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و در حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی تلفات ما از میانگین تلفات جهانی بسیار بیشتر است.

میانگین تلفات حمل و نقل کشور از تلفات جهانی بسیار بیشتر است
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از فارس، مهدی چمران در سی و چهارمین اجلاس شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: رزمندگان اسلام امروز در یک جهاد در برابر کافران مسلمان‌نما توانستند با پیروزی در یک منطقه مهم مانند حلب بر قدرت مقاومت اسلامی بیفزایند.

    وی ادامه داد: ما امیدواریم با پیروزی سریع در موصل نیز ریشه این کافران را بخشکانیم. متأسفانه کشورهای اسلامی را با خود درگیر ساخته‌اند و گاهی در یمن، سوریه و عراق درگیر جنگ هستند.

    رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: متأسفانه وقتی به تسلیحات نظامی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که از انگلیس و آمریکا ارسال می‌شود و نفت که سرمایه ملی مسلمانان است صرف خرید تسلیحات می‌شود.

    وی با تبریک هفته وحدت، گفت: امیدوارم ملت‌های مسلمان جهان روزی دست دوستی به سوی هم دراز کنند و حاکمان مسلمان نیز از این خواب بیدار شوند و به وحدت که از ابتدا مدنظر پیامبر بوده است،‌ برسند.

    چمران با اشاره به روز پژوهش گفت: تحقیق و پژوهش میزان پیشرفت هر کشور است. سرانه بودجه هر کشور نشان از پیشرفت و توسعه هر کشوری است. متأسفانه سرانه پژوهش ایران نیم درصد است که خوشبختانه در سال‌های اخیر با پیگیری‌های مکرر رهبر انقلاب، در برخی از علوم جزو 10 کشور جهان هستیم.

    وی به حمل و نقل عمومی نیز اشاره کرد و گفت: حمل و نقل از اهمیت بالایی برخوردار است که مشکلات فراوانی در این زمینه از جمله حمل و نقل ریلی، جاده‌ای و هوایی داریم که تلفات ما از میانگین تلفات جهانی بسیار زیادتر شده است و امیدواریم این مشکل برطرف شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط