فونیکسریمکسبهتام

چمران:

پلیس راهور نباید اجازه برگزاری نمایشگاه در سئول را بدهد

عصر خودرو- رییس شورای اسلامی شهر تهران با ابراز گلایه از برگزاری نمایشگاه ها در محل دائمی نمایشگاه‌ها گفت: حقوق مردم کمترین ارزشی برای مسئولان ذی ربط ندارد که اگر داشت ۵ نمایشگاه همزمان برگزار نمی‌کردند.

پلیس راهور نباید اجازه برگزاری نمایشگاه در سئول را بدهد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا،‌ مهدی چمران در سیصد و سیزدهمین جلسه شورا با اشاره به برگزاری نمایشگاه پر ازدحام الکامپ در محل دائمی نمایشگاه ها واقع در بزرگراه شهید چمران گفت: برای چندمین بار است که یادآوری می کنیم برگزاری نمایشگاه های پر ازدحام و نیز چند نمایشگاه همز مان خلاق مقررات و توافق نامه با سازمان نمایشگاه ها است.

    چمران ادامه داد: متاسفانه بار دیگر شاهد ترافیک پر ازدحامی بودیم که به واسطه نمایشگاه الکامپ در محور های مواصلاتی در محدوده بزرگراه شهید چمران شده بود هر چند که پلیس راهور تهران تلاش های گسترده ای در جهت روان سازی ترافیک داشت ولی اصولا پلیس راهنمایی و رانندگی نباید اجازه برگزاری این نمایشگاه را می داد.
    رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: بر اساس توافقی که با شهرداری ، نیروی انتظامی و سازمان نمایشگاه منعقد شده برگزاری نمایشگاه های پر ازدحام و هم زمان خلاف مقررات است و عدم پایبندی به این توافق نامه به معنای نقض آشکار حقوق شهروندان است و در چنین شرایطی آقایان 5 نمایشگاه همزمان در این محل برگزار می کنند که تبعات و مشکلاتش تنها متوجه مردمی است که از محور های مجاور تردد می کنند.

    چمران در ادامه به رخدادهای تاریخی روزهای هفته اشاره کرد و افزود: میلاد رسول گرامی اسلامی و نیز امام جعفر صادق (ع) را به همه مسلمانان تبریک می گوییم.

    وی در ادامه یاد آور شد: در این روزها جا دارد از پیروزی های رزمندگان اسلام و مدافعین حرم یاد کنیم که با رشادت های خود موجبات آزادی حلب دومین شهر مهم سوریه را فراهم آوردند. پیروزی که در سایه رشادت های مدافعین حرم، ارتش سوریه و نیروهای مردمی عراق میسر شد تا این شهر از لوث وجود داعشیان که نوکران آمریکایی ها و صهیونیست ها هستند پاک شود.

    چمران ابراز امیدواری کرد در سایه همین همدلی ها و تلاش ها به زودی ریشه این تکفیریهای سر سپرده به آمریکا و اسراییل در منطقه خشکانده شود.

    بر اساس گزارش سایت شورای شهر،  سالروز شهادت دکتر مفتح در 27 آذر ماه و نیز سالروز خاک سپاری شهید محمد جواد تندگویان از دیگر وقایعی بود که رییس شورای اسلامی شهر تهران به آنها اشاره کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو