فونیکسریمکسبهتام

نمایش محصولات جدید ایران خودرو دیزل در نمایشگاه راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته

عصر خودرو- نخستین نمایشگاه راهسازی، راهداری، حمل‌ونقل و صنایع وابسته از بیست و هشتم تا سی‌ام آذرماه برگزار شد. شرکت ایران خودرو دیزل با نمایش محصولات جدید و توامندی‌های خود در این نمایشگاه حضور مؤثر داشت.

نمایش محصولات جدید ایران خودرو دیزل در نمایشگاه راهسازی، راهداری، حمل و نقل و صنایع وابسته
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از روابط عمومی شرکت ایران خودرو دیزل، این شرکت با محصولاتی همچون پیکاپ جدید دیزلی و بنزینی فوتون، مینی‌بوس 7 متری جدید (آرین 716)، ون وانا، کامیونت 8 تن پرسیکا و کامیون کشنده اکسور در این نمایشگاه حاضر شده بود که مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت.
    خودرو پیکاپ بنزینی و دیزلی جدید یورو 5 از جمله محصولات حاضر در غرفه شرکت ایران خودرو دیزل بود که در مدل بنزینی آن شاهد استفاده از موتور مجهز به توربو شارژ و افزایش قدرت موتور از 136 اسب بخار به 200 اسب بخار و در مدل دیزلی شاهد اضافه شدن سیستم فیلتر دوده DPF برای کاهش آلایندگی و همچنین افزایش قدرت موتور از 168 اسب بخار به 174 اسب بخار هستیم.
    اضافه شدن این قابلیت‌ها و سایر امکانات مانند داشبورد جدید در هر دو مدل این خودرو محبوب از جمله نکاتی بود که توجه بازدیدکنندگان را به خود جلب کرد.
    در ایام برگزاری نمایشگاه راهسازی، راهداری، حمل‌ونقل و صنایع وابسته که از بیست و ششم تا سی‌ام آذر ماه سال جاری برگزار گردید، غرفه شرکت ایران خودرو دیزل شاهد حضور میمهنان و عموم علاقمندان بود که از جمله مهمترین آنها حضور مهندس آخوندی وزیر محترم راه و شهرسازی بود که از غرفه‌ها و محصولات حاضر در این نمایشگاه بازدید به عمل آوردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط