فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در مراسم تجلیل از سارا خادم الشریعه:

فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی مایه مباهات است

عصر خودرو- مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی ظرفیت‌های فراوانی برای معرفی در عرصه‌های مختلف دارد.

فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی مایه مباهات است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپانیوز، دکتر مهدی جمالی در مراسم تجلیل از شطرنج‌باز کشورمان با اشاره به اقدام قابل تقدیر خانم سارا خادم‌الشریعه عضو تیم ملی شطرنج جمهوری اسلامی ایران و باشگاه فرهنگی‌ورزشی سایپا اظهارکرد: این شطرنج‌باز جوان کشورمان به‌عنوان یکی از افتخارات فرهنگ کشور و باشگاه سایپا محسوب می‌شود.

    وی افزود: اقدام خانم خادم‌الشریعه در مسابقات جهانی، بیانگر وجود فرهنگ و درک بسیار بالای جوانان ایرانی است و می‌تواند به‌عنوان یک الگوی کامل انسانی و دینی معرفی شود.

    دکتر جمالی تصریح‌کرد: این اقدام نشان داد که فرهنگ اسلامی و ایرانی  در عمق وجود و شخصیت ورزشکاران کشورمان نهادینه شده است.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه خاطرنشان کرد: خانم خادم الشریعه با وجود داشتن تنها 18 سال سن، دست به یک اقدام جوانمردانه و انسانی می‌زند که نشان می‌دهد خوشبختانه فرهنگ غنی و تربیت اسلامی جوانان این سرزمین تا چه حد به پویایی و بلوغ رسیده است و این حرکت نشان داد که چگونه می توان با شرافت در جهان ورزش و اخلاق بزرگی کرد.

    وی ضمن ابراز خرسندی از شکل‌گیری تیم شطرنج باشگاه فرهنگی‌ورزشی سایپا خاطرنشان‌کرد: اقدامات جوانان بااخلاق و متعهدی همچون خانم خادم‌الشریعه و سایر ورزشکاران باشگاه سایپا به‌عنوان یک افتخار برای این مجموعه به‌شمار می‌رود که توانسته چنین سرمایه‌های گرانقدری را تربیت و تحویل جامعه فرهنگ و ورزش کشور دهد.

    جمالی با بیان این‌که گروه خودروسازی سایپا برای ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی  از هر حوزه ای به‌ویژه از طریق باشگاه سایپا حمایت خواهد کرد، گفت: آینده کشور عزیزمان در گرو تربیت جوانان متعهد، لایق و مومن است و گروه سایپا در این مسیر از هیچ تلاشی مضایقه نخواهد کرد.

    مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در خاتمه گفت: فرهنگ اسلامی و ایرانی  کشورمان درواقع مایه مباهات همه ماست و همه به معرفی این فرهنگ در مجامع جهانی مفتخریم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو