فونیکسریمکسبهتام

رژه خودرویی جمعیت هلال احمر در سرپل ذهاب برگزار شد

عصر خودرو- به مناسبت هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی، رژه خودرویی روز پنجشنبه با حضور دستگاه های اجرایی عضو کارگروه امداد و نجات سرپل ذهاب برگزار شد.

رژه خودرویی جمعیت هلال احمر در سرپل ذهاب برگزار شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب در حاشیه برگزاری این رژه با تاکید بر لزوم آموزش همگانی ایمنی و خودامدادی در جامعه گفت: این نهاد خدمت و امداد رسانی به مردم در زمان وقوع حوادث و بلایای طبیعی را وظیفه خود می داند و به آن افتخار می کند.
    محمد مردانی افزود: این هفته فرصت مطلوبی برای بررسی توان دستگاه های امدادی برای مقابله با بحران های طبیعی و احتمالی و افزایش سطح آگاهی و آموزش افراد جامعه است.
    وی با اشاره به اهمیت آموزش همگانی امداد، اظهار داشت: آموزش های ارایه شده باید هدفمند و مستمر باشد و با رویکرد ترویج فرهنگ ایمنی و فرهنگ خود امدادی در جامعه توسعه یابد.
    رییس جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب، هدف از برگزاری رژه خودرویی را ارتقای سطح آمادگی و هماهنگی دستگاه‌ها در زمان بروز بلایای طبیعی، سوانح احتمالی و نمایش توانمندی و میزان هماهنگی بین گروه های امدادی شهرستان ذکر کرد.
    مردانی ادامه داد: در این رژه خودرویی، دستگاه های عضو مدیریت بحران سرپل ذهاب، توانایی امدادی، عملیاتی و تجهیزاتی خود را برای مقابله با حوادث و بلایای طبیعی در سطح شهر به نمایش گذاشتند.
    سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه با بیش از 90 هزار تن جمعیت، 48 کیلومتر مرز با عراق دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط