فونیکسریمکسبهتام

پیرمرد لوکس ژاپنی

نیم‌نگاهی به نسل دوم لکسوس RX۳۵۰ در بازار دست دوم

عصر خودرو- نسل دوم لکسوس RX۳۵۰ که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۸ میلادی تولید شد، در واپسین سال‌های عمر خود پا به بازار کشورمان گذاشت و گرچه نتوانست به فروش قابل توجهی دست پیدا کند اما ویژگی‌های مناسب آن باعث شد تا به گونه‌ای راه را برای موفقیت نسل بعدی خود، باز کند‌.

نیم‌نگاهی به نسل دوم لکسوس RX۳۵۰ در بازار دست دوم
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، RX350 نسل دوم در زمان خود از طراحی ظاهری متفاوت و جلب توجه‌کننده‌ای بهره می‌برد اما اکنون به وضوح گرد پیری را می‌توان ‌روی چهره آن مشاهده کرد‌. RX350 نسل دوم از یک پیشرانه V6 با حجم 3.5 لیتر بهره می‌برد که این پیشرانه با تولید حداکثر قدرت 270 اسب بخار و حداکثر گشتاور 342 نیوتن‌متر با اتصال به یک گیربکس 5 سرعته اتوماتیک، ضمن مصرف 11.1 لیتر سوخت در هر 100کیلومتر در سیکل ترکیبی، شتاب صفر تا100
    7.8 ثانیه و حداکثر سرعت 200 کیلومتر بر ساعت را برای این کراس‌اوور لوکس به ارمغان می‌آورد‌. نسل دوم RX350 نیز مانند اکثر مدل‌های لکسوس، یک سواری نرم و با‌کیفیت را به همراه حداکثر تجهیزات رفاهی عرضه می‌کند، ضمن آنکه قابلیت‌های حرکتی و هندلینگ بسیار خوبی را نیز به همراه دارد. در مجموع اگر به‌روز بودن خودرو آنچنان برایتان اهمیت نداشته و به دنبال یک کراس‌اوور با برند لوکس، کیفیت ساخت عالی، تجهیزات کامل و پیشرانه پرقدرت هستید، RX350 نسل دوم گزینه بسیار مناسبی است ضمن آنکه از لحاظ سطح خدمات پس از فروش نیز در سطح قابل قبولی است‌. نسل دوم لکسوس RX350 به تعداد نسبتا محدود و در مدل‌های 2007 و 2008 در بازار کشور موجود بوده و بسته به میزان سلامت و کارکرد، بین 150 تا 165 میلیون تومان قیمت دارد‌.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط