فونیکسریمکسبهتام

از نمایش مینی‌ون‌های هوندا تا تخریب لامبورگینی قاچاق

عصر خودرو:اولین فورد جاده‌ای GT، رونمایی لامبورگینی از اونتادور S خود و انتشار تیزر کیا GT نیز از جمله خبرهای خودرویی هفته گذشته بودند.

از نمایش مینی‌ون‌های هوندا تا تخریب لامبورگینی قاچاق
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱:۰۰

به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  عصر ایران، بسیاری از کشورها قوانین سخت گیرانه‌ای در مورد قاچاق کالا دارند و در صورت مواجه با این معضل واکنش‌های جدیدی نشان می‌دهند. حال فرقی نمی‌کند کالای قاچاق شده یک شیبی‌ارزش باشد یا یک لامبورگینی زیبا.

در روزهای گذشته مقامات تایوان یک لامبورگینی قاچاق را جلوی چشم رسانه های جمعی از بین بردند.
ارتباط بین خودروهای سبک در آمریکا، قانونی می‌شود

در هفته گذشته اجباری شدن ارتباط بین خودروها در آمریکا نیز خبرساز شد. وزارت حمل‌ونقل آمریکا اخیراً اعلام کرده که لایحه قانونی اجبار تمامی خودروسازان به تجهیزسامانه  ارتباطی خودرو به خودرو را برای ارائه به مجالس قانون‌گذاری آمریکا آماده کرده است. این تجهیزات به‌منظور سازگاری بین خودروها و زیرساخت‌ها باید از استانداردهای ارتباطی پیروی کنند. این قانون، اگر تا سال 2019 اجرایی شود، مهلت نهایی انطباق خودروسازان را سال 2023 تعیین خواهد کرد. بخشی از قانون نیز از سال 2021 قرار است شروع به کار کند.
مجله موتوراتوریتی: بی‌ام‌و M2 بخرید

در حالی که سال 2016 رو به پایان است، نشریات تخصصی جهان در حوزه خودرو به ارزیابی خودروهای مختلف می‌پردازند. در این راستا مجله موتوراتوریتی نیز به سنت هرساله بهترین، سریع‌ترین و لوکس‌ترین خودروهای موجود در دنیا را آزمایش می‌کند تا بهترین آن‌ها را به مردم معرفی کند. پیشنهاد خرید امسال این نشریه تخصصی به مردم بی‌ام‌و M2 است.
اونتادور S لامبورگینی

در روزهای گذشته پس از مدت‌ها انتظار لامبورگینی از اونتادور S خود رونمایی کرد. این نسخه قابلیت ایرودینامیکی بشتری دارد و تهاجمی تر از برادران بزرگتر خود ظاهر شده است.
اولین فورد جاده‌ای GT

فوردی‌ها نیز پس از مدت‌ها، اولین GT جاده‌ای خود را از کارخانه بیرون فرستادند. هدف آنها ارائه این مدل قبل از پایان سال و حضور درخشان در مسابقات لی‌مانز فرانسه اعلام شده است.
عکس لو رفته از پیک‌آپ مرسدس کلاس G را ببینید

شورلت با این خودرو به دیترویت 2017 می‌رود
در روزهای گذشته شورلت از مدل تراورس 2018 در تیزرهایی رونمایی کرد. این خودرو برای نمایش در دیترویت 2017 آماده می‌شود.

حراج یک موستانگ مک‌وان 1971
این هم خبر یک حراجی که در روزهای گذشته در دنیای خودرو به صدر اخبار رفت. یک موستانگ مک‌وان 1971 برای حراج گذاشته شده است؛ اما این یک مک‌وان معمولی نیست. این یک موستانگ مک‌وان مدل کاملاً مورد تیونینگ و تقویت قرار گرفته است. برای ساخت این مک‌وان خارق‌العاده بیش از 2600 ساعت نفر وقت صرف شده است. تخمین زده می‌شود این خودرو با قیمتی بین 95 هزار تا 125 هزار دلار به فروش رسد.

معرفی رسمی فولکس‌واگن تیگوآن آل‌اسپیس
سرانجام در هفته گذشته ، فولکس‌واگن نخستین تصاویر رسمی از نسخهٔ کشیدهٔ کراس‌اوور تیگوآن خود که بسته به بازار با نام تیگوآن آل‌اسپیس یا تیگوآن L شناخته می‌شود را منتشر کرد.
انتشار تیزر کیا GT

کیا نیز در روزهای گذشته برای عقب نماندن از رقبایش با تیزر رسمی از مدل GT را منتشر کرد و با اعلام کرد که با این خودرو به8 دیترویت می رود.
نمایش مینی‌ون‌های هوندا در توکیو

این هم خبری از ژاپنی ها در هفته‌ای که گذشت. درحالی‌که اکثریت بالای فعالان دنیای خودرو در حال آماده شدن برای نمایشگاه خودروی دیترویت در ماه ژانویه هستند، بسیاری از خودروسازان ژاپنی در حال حاضر خودروهای خود را برای حضور در نمایشگاه اتوسالن توکیو 2017 که از 13 ژانویه شروع می‌شود آماده می‌کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو