فونیکسریمکسبهتام

آلودگی‌ هوا «۱۹۴۲»

رفع آلودگی‌ هوا از امشب

عصر خودرو- آلودگی هوا و تداوم پایداری نسبی جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت همچون تهران،‌ کرج، اصفهان و تبریز امروز هم ادامه دارد ولی با توجه به پیش‌بینی بارندگی، از فردا کیفیت هوای این مناطق به شرایط مطلوب بازمی‌گردد.

رفع آلودگی‌ هوا از امشب
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، بر اساس نقشه‌های هم‌دیدی و آینده‌نگری، با ورود سامانه بارشی، بارش برف از سمت غرب و شمال‌غرب کشور آغاز شده که به تدریج گستره بارش‌ها به شکل باران و برف در جنوب‌غرب، زاگرس مرکزی و از اواخر وقت دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی فعال خواهد شد.

    روز یکشنبه بارش‌ها در مناطق ذکر شده ضمن تقویت، تداوم می‌یابد و روز دوشنبه هفته جاری عمده بارش‌ها در زاگرس مرکزی و شمال‌شرق کشور پیش‌بینی می‌شوند.

    در این مدت بارش برف موجب لغزندگی و کاهش دید افقی در جاده‌های کوهستانی و اختلال در تردد جاده‌ای این مناطق خواهند شد.

    امروز با توجه به تداوم پایداری نسبی جو، آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران،‌ کرج، اصفهان و تبریز ادامه دارد که پیامد آن ناسالم بودن هوای این مناطق برای همه گروه‌های سنی است. با توجه به پیش‌بینی بارندگی، کیفیت هوای این مناطق به شرایط مطلوب باز می‌گردد.

    ‌با توجه به حاکم بودن شرایط پایداری نسبی تا امروز انتظار می‌رود امروز شنبه به سبب افزایش ترافیک بطور نسبی بر غلظت آلاینده‌ها افزوده شود. پیامد این شرایط تداوم و افزایش غلظت آلاینده‌ها و ناسالم بودن هوا برای همه گروه‌های سنی در کلان شهرها است. پیش‌بینی می‌شود با شروع بارندگی در شنبه شب به‌تدریج کیفیت هوا به شرایط مطلوب با‌ز گردد.

    امروز به سبب افزایش سرعت وزش باد در برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

    آسمان تهران روز آینده ابری همراه با مه صبحگاهی در برخی ساعات بارش باران و احتمال رعد و برق پیش‌بینی می‌شود؛ بیشینه و کمینه هوا فردا در تهران به ترتیب 7 و 3 درجه خواهد بود.

    فردا اردبیل با کمینه دمای 5 درجه زیرصفر، تبریز با کمینه دمای 6 درجه زیر صفر و همدان با کمینه دمای 7 درجه زیرصفر سردترین شهرهای کشور و بندرعباس با بیشینه دمای 28 درجه بالای صفر گرمترین شهر کشور خواهند بود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو