فونیکسریمکسبهتام

هلال احمر ابهر به ۲۱ خودرو در راه مانده امدادرسانی کرد

عصر خودرو- رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر گفت: هفته گذشته با توجه به سرمای شدید هوا و بارش برف اکیپ های امداد و نجات جاده ای به ۲۱ خودرو در راه مانده کمک هایی مانند زنجیر چرخ، پتو و غذای گرم ارائه و چهار نفر را اسکان دادند.

هلال احمر ابهر به ۲۱ خودرو در راه مانده امدادرسانی کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، علی کاظمی روز یکشنبه  اظهار کرد: با وجود مسئولیت های متعدد جمعیت هلال احمر، امداد و نجات ماموریت اصلی جمعیت هلال احمر است و در طرح زمستانی که از 15 آذر تا 15 اسفند اجرا می شود، یک پایگاه امداد و نجات در کیلومتر 10 ابهر به سمت قزوین و یک آمبولانس در مسیر ابهر به خدابنده با اتاق اسکان و درمانگاه اضطراری قرار دارد که به صورت 24 ساعته خدمت رسانی می کند.
    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر با اشاره به شماره ندای امداد بیان کرد: 112 شماره تماس اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر به صورت 24 ساعته پاسخگوی مردم است و در صورت نیاز نزدیک ترین اکیپ امداد را به محل اعزام می کند.
    وی با اشاره به آمار 9 ماهه امداد رسانی مرکز هلال احمر شهرستان ابهر در سال 95، ابراز کرد: در تصادف های جاده ای شهرستان از امدادرسانی به 71 مورد حادثه دیده، 60 مورد جرحی بوده و 11 مورد نیز منجر به فوت شد.
    کاظمی افزود: امسال 108 نفر از مراجعان به طور سرپایی از امکانات جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر استفاده کردند و 38 مورد نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.
    وی یادآورشد: در سال 95 تاکنون 10 مورد مصدوم حادثه دیده از خودرو رها شدند و با احضار تیم غواصان در سد کینه ورس پس از 48 ساعت جست و جو پیکر جوان غرق شده در سد از آب بیرون کشیده شد.
    رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر بیان کرد: 45 امدادگر مرد و 30 امدادگر زن در تیم امداد و نجات جمعیت هلال احمر شهرستان ابهر فعالیت می کنند.
    وی افزود: امسال 80 دوره آموزش کمک های اولیه و نیز 35 دوره کمک های اولیه به همراه اعطای مدرک برای کارکنان اداره ها در ابهر برگزار شد.
    کاظمی تصریح کرد: برای آمادگی بیشتر نیروهای امداد و نجات امسال 6 دوره مانور آمادگی برای امدادگران شهرستان ابهر برگزار شد.
    وی با اشاره به برگزاری دوره های آموزش عمومی امداد و نجات ابراز کرد: تا پایان سال 2 دوره آموزش عمومی امداد و نجات و یک دوره پیش بیمارستانی تخصصی در ابهر برگزار می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو