فونیکسریمکسبهتام

صدرنشینی پرشیا خودرو در رضایت مشتریان از فرآیند فروش/ تقدیر از نمایندگی‌های برتر

عصر خودرو- پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران در ارزیابی ISQI، رتبه نخست رضایت مشتریان از فرآیند فروش را در نیمه نخست سال جاری از آن خود کرد.

صدرنشینی پرشیا خودرو در رضایت مشتریان از فرآیند فروش/ تقدیر از نمایندگی‌های برتر
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، شرکت بازرسی کیفیت و استاندار ایران (ISQI)، گزارش فصلی خود در زمینه رضایت مشتریان از فرآیند فروش در صنعت خودرو ایران را اعلام کرد که بر اساس آن پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب ام و در ایران در میان شرکت‌های با عرضه محدود خودرو در ایران رتبه نخست را از آن خود کرده است.
    بر اساس این گزارش، پرشیا خودرو با کسب 746 امتیاز در شاخص رضایتمندی کلی مشتریان از فرآیند فروش خودرو، رتبه نخست جدول را به دست آورده است و بالاتر از سایر عرضه‌کنندگان در این بخش ایستاده است.
    بر اساس این گزارش، پرشیا خودرو در تمامی شاخص‌های مورد بررسی از سوی ISQI توانسته رتبه نخست را از آن خود کند تا به این ترتیب درمجموع نیز صدرنشین این جدول شود. پرشیا خودرو پیش از این نیز در ارزیابی دوره گذشته ISQI رتبه نخست را از آن خود کرده بود.
    بر اساس گزارش ISQI، پرشیا خودرو در شاخص‌های اطلاع‌رسانی و پاسخگویی، توجه به خواسته مشتریان، هزینه و زمان صرف شده و تحویل خودرو توانسته با کسب بالاترین امتیاز ممکن، رتبه نخست را از آن خود کند و به این ترتیب درمجموع امتیازات نیز به‌عنوان شرکت برگزیده در رضایت مشتریان از فروش خودرو برگزیده شده است.


    تقدیر پرشیا خودرو از نمایندگی‌های برتر
    پرشیا خودرو پس از کسب عنوان نخست در رضایت مشتریان از فرآیند فروش، طی مراسمی از  نمایندگی‌های برتر خود در ارائه خدمات به مشتریان تقدیر کرد. در این مراسم که با حضور نمایندگی‌های پرشیا خودرو و مدیران ارشد این شرکت در تهران برگزار شد، از نمایندگی‌های برتر در ارزیابی ISQI که بیشترین امتیاز را در زمینه رضایت مشتریان از فرآیند فروش کسب کرده بودند تقدیر شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط