فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو کرمان ۹۵ (۸)

استقبال بی نظیر هموطنان استان های کرمان و مازندران از غرفه سایپا

عصر خودرو- مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا از حضور پررنگ و قدرتمند این گروه به همراه نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش خودرو به صورت همزمان در نمایشگاه خودرو استان های کرمان و مازندران و استقبال بی نظیر مردم از غرفه سایپا خبرداد.

استقبال بی نظیر هموطنان استان های کرمان و مازندران از غرفه سایپا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از سایپا نیوز، رضا تقوی در این خصوص افزود: به منظور معرفی هرچه بهتر محصولات گروه خودرو سازی سایپا و دریافت نظرات بازدیدکنندگان محترم، گروه سایپا با محصولات خود و سایر شرکای تجاری از قبیل برلیانس، چانگان ، رنو و کیا در این دو نمایشگاه حضور یافته است.

    تقوی افزود: نظر به جلب رضایت مشتریان محترم در استان کرمان و مازندران شرایط فروش ویژه نمایشگاهی با تسهیلات مناسب فراهم شده که با استقبال قابل توجهی روبرو شده است.

    وی گفت: در نمایشگاه کرمان و مازندران با توجه به تنوع محصولات و شرایط مناسب فروش نمایشگاهی، شاهد  حضور پررنگ مردم عزیز استان های کرمان و مازندران از غرفه گروه سایپا هستیم.

    مدیر بازریابی و فروش سایپا افزود: برای نخستین بار در کشور فروش تسهیلات خودرو ساینا در نمایشگاه کرمان و مازندران آغاز شده است.

    تقوی با حضور در هفتمین نمایشگاه  خودرو کرمان از حضور فعال نمایندگان گروه سایپا در نمایشگاه استان تقدیر کرد و افزود: گروه سایپا با هدف معرفی و عرضه محصولات خود در نظر دارد تا با گرفتن نظرات بازدیدکنندگان در سال های آتی محصولاتی با توجه به علایق و سلایق مشتریان طراحی، تولید و به مشتریان عزیز عرضه کند.

    وی در جمع نمایندگی های فروش در استان کرمان ضمن ارائه گزارش رشد فروش و تولید در گروه سایپا افزود: با ایجاد همدلی و مدیریت بسیار موثر از سوی مدیریت ارشد گروه، در سطح شرکت با سعی و تلاش مثال زدنی تمامی سطوح، گروه سایپا به لطف خداوند در بهترین وضعیت از هر حیث قرار دارد.

    وی اظهار کرد: گروه سایپا همزمان در نمایشگاه خودرو کرمان و مازندران با محصولات سواری متنوع و کاملی حاضر شده است.

    مدیر بازریابی و فروش گروه سایپا یادآور شد: این نمایشگاه فرصت مناسبی است تا علاوه بر معرفی و فروش محصولات، با دریافت نظرات مشتریان، گروه سایپا در آینده ای نزدیک محصولات را مطابق با نظر وسلیقه مشتری تولید و عرضه کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو