فونیکسریمکسبهتام

قائم مقام سیباموتور در گفت و گو با «عصرخودرو»:

سهامداران جدید گروه بهمن به دنبال لبخند مشتریان هستند

عصر خودرو- قائم مقام سیباموتور با بیان اینکه تقریبا یک پروژه چهارساله را خدمات پس از فروش جلو می بریم و هر سال قدمی رو به بالا برداشته ایم، گفت: با پیگیری مدیرعامل سیبا موتور تفکرات خود را جاری کرده ایم تا مشتری ای که از شرکت ما خدمات می گیرد با لب خندان از پیش ما برود.

سهامداران جدید گروه بهمن به دنبال لبخند مشتریان هستند
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» ، مهرداد امینی خوئی با تأکید بر اینکه رضایت مشتری وفاداری به برند ما را به همراه آورده است، افزود:  ما از آغاز کار که با 10 نمایندگی کار را شروع کردیم و در ارزشیابی ISQI در رده بندی شرکت های زیر ده نمایندگی قرار داشتیم در سال اول رتبه دوم را کسب کردیم و سال بعد موفق به اخذ جایگاه اول شدیم. وقتی تعداد نمایندگی هایمان به عدد 20 رسید و در رده بالای 12 نمایندگی بررسی شدیم سال اول رتبه ششم و امسال رتبه دوم را کسب کردیم.

    رئیس سازمان فروش و خدمات پس از فروش سیباموتور در ادامه نیز با اشاره به اینکه این دوم بودن را پایدار نمی بینیم و رضایتمان را جلب نمی کند و در جهت ارتقای آن هستیم تصریح کرد: سهامداران محترم گروه بهمن و شرکت سیبا موتور تاکیدشان بر رضایت مشتری، کیفیت بالا در تولید و خدمات و در واقع تمایز در ارائه خدمات هستند. بر همین مبنا برای خدمات پس از فروشمان هدف تعیین کرده ایم و  به توقعات مشتری که در دسترس بودن نمایندگی، راحت الوصول بودن تهیه قطعات، هزینه مناسب قطعات و تعمیرات و کادر مجرب و با دانش خدمات پس از فروش است احترام می گذاریم.

    وی در خصوص برنامه های آتی این شرکت نیز گفت: با توجه به توصیه سهامدارن برنامه ما افزایش تعداد نمایندگان خصوصا در شهرهای غربی مانند سنندج، ایلام ، همدان و همچنین توسعه شبکه نمایندگی است .

    امینی همچنین با بیان اینکه گام بعدی بسته بندی قطعات یدکی مان استو می خواهیم قطعات اورجینال شرکت را با بسته بندی خاصی روانه بازار کنیم اظهار کرد: بخش سوم بحث ما ردیابی قطعات است تا بتوانیم اطمینان مردم را در خصوص قابلیت شناسایی قطعات اورجینال شرکت بالا ببریم و مردم مطمئن بشوند قطعات اصلی تهیه می کنند . بحث چهارم هم مبحث گارانتی قطعات یدکی است . در صورتی که قطعه اورجینال خریداری شود مشتری می تواند از گارانتی تعویض بلاشرط استفاده کند. در این راستا گام اول قابلیت ردیابی قطعات است و ما با داشتن بانک اطلاعاتی می توانیم همه چیز را کنترل کنیم. جعبه و بسته واحد داشتن نیز می تواند کمک شایانی بکند تا مشتری بتواند با تلفن یا پیامک از اصلی بودن قطعات اطمینان حاصل کند. این پروژه در دست اقدام است و انشاالله تا آخر سال جاری همه این موارد اجرایی خواهند شد.

    او همچنین در خصوص وضعیت فروش سیباموتور با تاکید بر اینکه وضعیت فروش نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته، افزود:  افزودن کامیونت به سبد محصولات نقطه قوت سیبا موتور در فروش شد و با تلاش همکاران در واحد فروش و بازاریابی و تبلیغات و وفادارسازی مشتری می توانیم در پایان سال به هدف فروش تعیین شده برسیم. سیباموتور نسبت به سال گذشته در پایان امسال رشد 70 تا 80 درصدی را تجربه خواهد کرد. هم اکنون طبق برنامه نسبت به سال گذشته 40 درصد از برنامه پایان یافته سال قبل جلوتر هستیم و رکورد سال گذشته خود را رد کرده ایم و بیشترین فروش را در بخش کامیونت ها و تک محور( کامیونت شش تن تایگر V) داشته ایم.

    وی در پایان افزود: در سال آینده هم با محصول جدید کامبونت 8 تن و کامیونت دو کابین 8 تن برنامه خود را گسترش خواهیم داد و انشاالله از اردیبهشت یا خرداد سال آینده محصول جدید خود را  که محصولی فوق العاده باکیفیت و مناسب حمل و نقل بین شهری است معرفی می کنیم. تمام محصولات نیز با استاندارد آلایندگی یورو 4 و دی پی اف ارائه خواهند شد و همچنان که FAW شریک استراتژیک ما خواهد بود، مسلما این حق را برای خود قائلیم که اگر محصول یا شرکت خوبی را برای همکاری مناسب دیدیم از فرصت ایجاد شده استفاده کنیم و سرمایه آن را جذب کنیم و برای تمام ذینفعان نتیجه مثبت ایجاد کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو