فونیکسریمکسبهتام

پرشیا خودرو نسل جدید سری ۷ را رونمایی کرد

آسمان هفتم ب ام و به ایران آمد

عصر خودرو: پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش ب ام و در ایران، طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه، از ب ام و سری ۷ رونمایی کرد.

آسمان هفتم ب ام و به ایران آمد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»، ب ام و سری 7 سال‌ها است نقش پرچم‌دار محصولات ب ام و را بازی می‌کند و اینک ششمین نسل آن در مدل 730Li می‌رود تا بار دیگر دوران موفق این خودرو در بازار را زنده کند. پرشیا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش محصولات ب ام و در ایران، طی مراسمی با حضور اصحاب رسانه، این خودرو را معرفی و برای رسانه‌ها به نمایش گذاشت.
در آغاز مراسم رونمایی از ب ام و سری 7 در ایران، خبرنگاران با توانای فنی، آپشن‌های رفاهی، ایمنی و خصوصیات ویژه این خودرو آشنا شدند و پس از آن نوبت به گفتگو با مدیران ارشد پرشیا خودرو رسید. مزدا موسوی، مدیر ارشد بازاریابی پرشیا خودرو در این نشست با اشاره به برنامه‌های پرشیا خودرو برای معرفی محصولات جدید ب ام و گفت:"پس از سری 7، برای رونمایی از ب ام و سری 1 و 2 و در ادامه آن برای معرفی i8 به بازار برنامه‌ریزی کرده‌ایم."
وی در زمینه دلیل اختلاف قیمت محصولات عرضه شده پرشیا خودرو با خودروهای عرضه شده از سوی بازار گفت:"در درجه اول باید در نظر داشت ب ام و سری 7 عرضه شده از سوی پرشیا خودرو مانند تمامی محصولات عرضه شده از سوی پرشیا خودرو با گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری به فروش می‌رسند و این در حالی است که خودروهای عرضه شده از سوی واردکنندگان متفرقه دو سال یا 40 هزار کیلومتر گارانتی دارند. از سوی دیگر ما در پرشیا خودرو سرویس BSI را نیز به مشتریان ارائه می‌کنیم که شامل دو سال سرویس‌های رایگان به محصولات است و این در حالی است که خودروهای وارداتی متفرقه فاقد این سرویس هستند. در نهایت باید در نظر داست خودروهای وارد شده به صورت متفرقه ممکن است در زمینه آپشن‌ها تفاوت‌هایی با خودروهای پرشیا خودرو داشته باشند."
وی در زمینه عرضه نمونه‌های هیبرید سری 7 نیز گفت:"در حال برنامه‌ریزی برای واردات نمونه‌های هیبرید این خودرو هستیم و احتمالا سال آینده این خودرو را به بازار عرضه کنیم."
موسوی افزود:"برنامه‌های معرفی سری 7 در نقاط مختلف کشور ادامه خواهد داشت و با توجه به مشتریان در هر منطقه، برنامه‌های متفاوتی را در نظر گرفته‌ایم تا مشتریان پرشیا خودرو از نزدیک با ب ام و 730Li آشنا شوند."
در این مراسم همچنین حریری، مدیرعامل پرشیا خودرو در زمینه شرایط فروش این خودرو گفت:"هم‌اکنون ب ام و 730Li را با شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری عرضه کرده‌ایم که در مدل اعتباری خریدار می‌تواند با پرداخت 50 درصد قیمت خودرو، بقیه مبلغ را در اقساط 12 تا 24 ماهه پرداخت کند."
وی در زمینه شرایط اعتباری فروش این خودرو گفت:"ما به‌طور کلی به دنبال ایجاد منفعت برای شرکت از محل فروش اعتباری خودرو نیستیم و نرخ بهره در شرایط فروش اعتباری دقیقا مشابه نرخی است که از بانک‌ها یا تامین کنندگان منابع مالی به ما منتقل می‌شود و ما همین نرخ را به مشتری منتقل می‌کنیم."
وی در زمینه وضعیت فروش ب ام و سری 7 گفت:"در نخستین محموله 54 دستگاه ب ام و سری 7 وارد کشور شد که طی مدت کوتاهی به‌طور کامل به فروش رسید و این خودروها به‌زودی تحویل مشتریان می‌شوند. اجازه بدهید به ارقام دقیق فروش خودرو اشاره نکنم اما می‌توانم بگویم در حال تامین پیوسته این خودرو برای پاسخ به نیازهای خریداران هستیم."
وی در زمینه مذاکرات پرشیا خودرو با ب ام و و الزام وزارت صنعت، معدن و تجارت برای قرارداد با شرکت‌های مادر گفت:"مذاکرات در جریان است اما ما هم وضعیتی مشابه بسیاری از شرکت‌های داخلی داریم که در حال کار با شرکای اروپایی هستند. البته ما بدون توجه به این مسئله به رسالت خود که سرویس‌دهی به محصولات ب ام و و گسترش این برند و توسعه زیرساخت‌ها است ادامه می‌دهیم. در زمینه الزام وزارت خانه هم باید بگویم ما در هر صورت تابع تصمیم وزارت خانه و قوانین کشور هستیم."
نسل جدید سری 7 را بیشتر بشناسید
نسل جدید ب ام و سری 7 که از سوی پرشیا خودرو به بازار ایران عرضه شده است، ششمین نسل از این خودرو لوکس است که همچون تمامی نسل‌های پیشین خود، شالوده فناوری‌های ب ام و را می‌توان در آن دید. این خودرو که در مدل‌های 730Li با شاسی کشیده روانه بازار ایران شده، با طول 5098 میلی‌متر و فاصله محوری 3070 میلی‌متر، یک خودروی کاملا بزرگ است که فضای کافی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. موتور این خودرو با بهره‌گیری از دو توربوشارژر می‌تواند 258 اسب بخار قدرت و 400 نیوتون متر گشتاور تولید کند تا این سدان بزرگ به‌راحتی درزمانی معادل 6.3 ثانیه به سرعت یک‌صد کیلومتر بر ساعت برسد و تا 250 کیلومتر بر ساعت راننده را همراهی کند، اعدادی که قطعا مالکین خودرو را راضی خواهد کرد. مصرف سوخت این خودرو با توجه به کارآیی موتور آن رقمی در حدود 6 لیتر است که باعث می‌شود این سدان لوکس یکی از کم‌مصرف‌ترین خودروها در کلاس خود باشد. لیست آپشن‌های سری 7 بسیار کامل است ضمن آنکه در هر تیپ، آپشن‌هایی به این لیست اضافه می‌شود تا درنهایت مالکین خودرو به هیچ عنوان کمبودی را در خودرو احساس نکنند. سری کامل ایربگ‌ها، رادارهای مختلف، کروز کنترل هوشمند، سری کامل گرم‌کن و سردکن‌ها که حتی شامل گرم‌کن فرمان و زیر آرنجی هم می‌شود، صفحه‌نمایش 10.25 اینچی به همراه کنترل اشاره، تهویه مطبوع چهارگانه، سیستم صوتی پیشرفته Harman Kardon، نورپردازی داخلی 6 رنگ، سیستم پارک از بیرون خودرو، ریموت هوشمند، دوربین‌های عقب و جانبی، سقف پانورامیک با طرح نمای آسمان و ... تنها بخشی از امکانات این خودرو لوکس است، امکاناتی که در کنار توانایی فنی، کیفیت بالا و البته گارانتی 5 ساله یا 150 هزار کیلومتری پرشیا خودرو، سری 7 را به خودرویی بی‌رقیب در بازار تبدیل می‌کند.
جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ب ام و سری 7، شرایط فروش این خودرو و سایر محصولات ب ام و در ایران می‌توانید به وبسایت پرشیا خودرو به آدرسpersiakhodro.ir مراجعه کنید.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو