فونیکسریمکسبهتام

آلودگی هوا«۱۹۷۰»

افزایش غلظت آلاینده‌ها از جمعه

عصر خودرو- مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به بارش باران و برف در برخی نقاط کشور طی روزهای آینده، گفت: در غالب نقاط کشور از روز چهارشنبه ۱۵ دی تا روز جمعه ۱۷ دی پدیده قابل توجهی رخ نخواهد داد.

افزایش غلظت آلاینده‌ها از جمعه
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، احد وظیفه اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌ها و اطلاعات هواشناسی در روز سه‌شنبه 14 دی، در شمال شرق بارش باران و وزش باد، در نقاط سردسیر بارش برف و در بخش‌هایی از مرکز، شرق، دامنه‌های البرز شرقی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که از بعدازظهر تنها در بخش‌هایی از شمال شرق بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه 15 دی، احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات شمال غرب و در اوایل شب در ارتفاعات فارس و کهگیلویه و بویر احمد دور از انتظار نیست، گفت: در سایر مناطق کشور از روز چهارشنبه تا جمعه پدیده قابل توجهی نخواهیم داشت.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه در سه روز آینده به ویژه در روز پنجشنبه 16 دی، خلیج فارس مواج خواهد بود، افزود: در دو روز آینده در پاره‌ای نقاط جنوب شرق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی می شود که در نتیجه آن پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وظیفه در مورد وضعیت جوی استان تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران در روز چهارشنبه 15 دی، صاف همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای 10 و 2 درجه سانتیگراد و در روز پنجشنبه 16 دی، کمی ابری گاهی وزش باد 9 و منفی 1 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه روز گذشته به دلیل وزش باد در ساعاتی هوای تهران پاک شد، گفت: به تدریج از امروز غلظت آلاینده‌ها رو به افزایش خواهد بود فردا نیز وزش باد را خواهیم داشت که مانع انباشت آلاینده‌ها می‌شود اما از روز جمعه افزایش غلظت آلاینده‌ها را پیش‌بینی می‌کنیم به طوری که در روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته آینده سطح آلاینده‌ها را به حدی می‌رسد که هوای تهران برای همه گروه‌های سنی ناسالم می‌شود.

به گفته وظیفه، در این روزها جو به سکون نسبی می‌رسد و شرایط را به سمتی می‌برد که آلودگی ناشی از خودروها، منازل و کارخانجات امکان تخلیه شدن پیدا نمی‌کنند و افزایش غلظت آلاینده‌ها رقم می‌خورد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
      آرشیو