فونیکسریمکسبهتام

بررسی انواع آپشن‌های موجود در بازار برای برند برلیانس + فهرست قیمت

هدایای بازار بـرای برلیانس‌ســواران

عصر خودرو- در این مطلب به صورت اختصاصی آپشن‌هایی که در بازار برای انواع برلیانس قابل خریداری هستند را بررسی خواهیم کرد؛ آپشن‌هایی که به صورت جداگانه از کشور مبدأ به ایران وارد شده و در سرتاسر ایران قابل خریداری هستند.

هدایای بازار بـرای برلیانس‌ســواران
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، قصد داریم تا برای شما در این گزارش از میران رضایت مشتری‌ها از این لوازم جانبی به همراه معرفی محصولات جدید بازار صحبت کنیم. همچنین ضمن بررسی اجمالی این بازار در پایان نیز با فهرست کاملی از آخرین قیمت‌‌ انواع هدایای بازار برای برلیانس‌سواران در خدمت شما خواهیم بود.

تحولات بازار
نکته اولی که در بازار به چشم می‌خورد افزایش قابل ملاحظه لوازم جانبی جدید مختص خودروهای برلیانس در بازار است. نکته بعدی در مورد افزایش قیمت‌هاست که با روند رو به رشد قیمت دلار، قیمت این اجناس نیز به صورت کاملا محسوسی افزایش پیدا کرده است و نمی‌توان انتظار داشت در چند ماه آینده این قیمت‌ها فروکش کند.
در این بازار هنوز هم تفاوت قیمت فاحشی بین فروشندگان خرد این آپشن‌ها دیده می‌شود که وقتی علت را جویا می‌شویم، با پاسخ بازاریان مبنی بر تعدد واردکنندگان این وسایل و قیمت‌گذاری‌های متفاوت در بازار روبه‌رو می‌شویم.
در مورد استقبال مردم نیز همچنان گفتنی است نشان اصلی برلیانس ‌روی درب پیشرانه و صندوق عقب با بیشترین تقاضا در بازار روبه‌روست و بعد از آن می‌توان بال عقب خودروی H330 را به عنوان پرفروش‌ترین قطعات بیرونی برلیانس معرفی کرد. در مورد قطعات داخلی نیز باید گفت فروش لوازم جانبی تخصصی نظیر آیینه الکتروکرومیک، سیستم‌های صوتی و تصویری و حتی کروز کنترل بسیار بالا بوده و اولین انتخاب مشتری در مراکز فروش قطعات لوکس خودرو به شمار می‌رود.

نظرات و توقع مردم در این بازار
نکته حائز اهمیت در این بازار این است که به نظر می‌رسد چینی‌ها با عرضه نمونه‌های کپی قطعات تولیدی کشور خودشان به محصولات خودی هم رحم نکرده‌اند و می‌توان به وضوح نمونه‌های تقلبی این آپشن‌ها را در بازار مشاهده کرد. این قطعات از بسته‌بندی شکیلی برخوردار نیستند و قیمت پایین آنها حاکی از تقلبی‌بودنشان است. برای مقابله با این مشکل می‌توان از فروشندگان قطعات لوکس درخواست فاکتور رسمی کرد و همچنین اگر قطعه مورد نظر شما برقی است، باید فروشنده را مجاب کنید تا قبل از نصب، آن را امتحان کند. در مورد کیفیت این قطعات باید گفت که اگر از جنس پلاستیکی باشند نباید توقع کیفیت بالا را از آن‌ها داشت اما در مورد قطعات برقی باید گفت کیفیت آنها نسبت به رقم پرداختی قابل قبول است. بعد از صحبت با چند مالک خودروی برلیانس نکته دیگری که همگان گوشزد می‌کردند، لزوم مراجعه خریداران این آپشن‌ها به نمایندگی‌های مجاز برای نصب قطعات است، چراکه این آپشن‌ها اغلب تخصصی بوده و نصب آن ها به مهارت کامل نیاز دارد.
اما نیمه پر لیوان این بازار در نهایت نصب آپشن‌هایی ‌است که مالکان ‌هنگام خرید نمی‌توانند به صورت فابریک سفارش دهند و‌ هنگام مراجعه به این بازار می‌توانند از خدمات آنها بهره ببرند. این بازار با اینکه قطعات تقلبی در آن کم و بیش دیده می‌شود اما برای مشتری‌ها حقیقتا رضایت‌بخش بوده و فارغ از کیفیت متوسط این قطعات می‌توان اذعان کرد قطعات جانبی وارد شده مختص این برند از سایر برندهای چینی بیشتر بوده و در بازار نیز به خوبی یافت می‌شوند.

 

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو